Monday, May 21, 2007

x tau kenape~

ini ialah post suka-suki..
berikut adalah list yg aku selalu buat on daily basis but x tau kenapa..


  1. lepas isap rokok kene kemekkan/konyotkan kotak tuh..kenape x aku biarkan je..biar org ingat ade rokok..mesti lg best kan
  2. aku x berani nak buang sampah keluar dpd kete kecuali plastik rokok yg belah atas tuh dan juga puntung rokok..
  3. everytime nak 'beris' kene sambil hisap rokok..kalau x rase mcm kekurangan..tp bende nih hanya di buat di rumah sendiri dan kenalan rapat..adakah kerana kepuasan atau nak carolina *coverline* bau?? u tell me <==haha,ayat bespren kau noy
  4. kalau dok umah bole je rokok 20 btg tahan sehari..tp kalau keluar lepak..20 btg bole habis dalam masa 2-3 jam.. adekah kerana ice suka paw?? atau aku mmg x sedar diri..sakit jantung baru sedar..
  5. sangat merindui mama bile aku keluar or tido umah kawan tapi bile ade depan mata 24/7 rase mcm malas nak layan..
  6. sangat la pemandu berhemat..aku xkan pecut2..cilok2..di mana penumpang akan berasa sangat selamat dan gembira menjadi penumpangku..cuma satu je, aku akan pecut kalau yellow light..gagagaga
  7. sangat benci nak layan kerenah nonoy..tp bile die takde rase rindu.. *nih saje letak..supaya kau rase best noy..haha*
  8. aku bole maki segala jenis org dan species..tp x kire la ♥ben♥ buat ape pun..aku xkan maki..kenapa?? adakah kerana he's the one?? * tidakk!!tidakk!!sambil berlari lintang pukang..kerana commitment phobia* xde laaa..sbb aku rase if aku maki..maknaya aku dah x respect..if aku x respect maknenye..ape la guna die jadi suami aku.. suami??? *tidakk!!tidak!!sekali lagi berlari lintang pukang*
  9. suka dok umah pakai selaur pendek n t-shirt yg ala2 selesa walaupun ade koyak2..tanpa pakai bra..kenapa?? kerana selesa?? atau kerana sexy?? sexy ke?? huahuahua..
  10. walaupun tgh makan atau minum sesuatu..aku bole terpikir apa pulak aku nak makan next..hush hush..sampai ke tua x kurus..lantak pi laaa..
  11. kalau tido mesti kene ade bantal peluk - bolster. if aku tido bawah..malas nak amik bolster kat atas..aku akan tido peluk sofa..if nonoy tido kat sofa..maka die akan terpeluk kaki aku..kaki akan kene tang muke..muahahahhaha *gelak cetann*.. adakah selepas kawin aku akan jadikan ben bantal peluk??ye semestinyeee.. *kawin??? tidakk!! tidakkkk!! lari sambil tercungap2..sbb asyik lari..penat weyhh*
  12. aku x suka jadi penumpang n dok bahagian depan..sebab aku akan mengambil alih tugas jpj..sambil kaki ku tekan brek angin..sampai org menyampah..sbb tuh a..aku lg suka bawak kete dpd jadi penumpang..x pun dok belakang tp x pandang depan..baru ok..
  13. rambut aku panjang n wavy ala2 Nicole Scherzinger(PCD) dalam v.clip come to me ..x pun mcm cassie dlm v.clip long way to go *cea cea..puji diri sendiri* tp aku xkan lepaskan rambut aku..sebaliknye membuat siput seperti nenek..kenape?? sbb aku nih berpeluh2 mcm hanjinggg..ape la vogue nye kalau rambut panjang mengurai tp berpoluh-poluh.. u tell me <===hahaha..padan muka kau noy..ayat kesukaan kau..
  14. aku suka dengar cite org..atau mengambil tau cerite org..tapi..bila cerite tuh aku tgk menunjukkan seseorang tuh x betul..aku akan diam je..biar org yg terlibat tau sendiri.. response aku selepas org tuh tau ialah "sebenarnye aku dah tau dah..tp x tau nak bg tau kau mcm mana", "aku dah agak dah..tp tah la..malas la nak lebih2 kan", " aku ade la rase mcm tuh..tp kau dah suke.." huhuhuhu..kenapa ek?? kerana xnak di cop peng-kepoh?? atau..x suka masuk campur..atau x heran sbb xde kene mengene ngan akuuu..huahuahua..adakah ini menunjukkan aku berbudi pekerti tinggi atau sebenarnya keji dalam diam sbb nak bg org tuh rasa sendiri..gagagaga..
sape boleh tolong explain mengapa aku begini..


7 comments:

Anonymous said...

i love u too! tetibe.. U TELL ME! muahaha.. *kg pun kg lah* just dun givva fark. :P

Peej said...

kg dot com...

Intan and The Boys said...

hmm..my dear, banyaknye isap rokok. maybe akak tak smoking, terkojut gak dapat tau sebanyak itu jumlah batang rokok dalam sehari peeja isap ye!

but akak sukeee sangat drive laju2..selagi tak 120km/h, rasa tak puas! ahaks!

Taiko said...

kuatnya isap rokok?

Khalisa Ridzuan said...

sis peej!!!
wa sgt jeles same lu..byk gila updates okehhh..buat kan i tak sempat nk komen nye ha...sigh...

after read this entry, i conclude,u mmg weird..i like! =P

Peej said...

gile hape xleh nak tepek komen kat sini..

Peej said...

boleh la pulak..haihh..
mari kite cuba sekali lagi..

kurekuredalamperahu,
bukan apa..if simpan rokok lama2..masuk angin la..lemau je rase..x besh..

120km/j?????uwaaaaaaaa...mmg jgn harap la nak naik kete org yg bawak laju2..xpun suruh benti kan je tepi jalan..biar balik jalan kaki pun xpe..

taiko,
xpe taiko..biar isap rokok..jgn isap lain..betul x??

lisa,
tu la..tension je bukak ur blog x abis double L..
berjangguit tggu hapdet..btw,weird ke??