Sunday, May 20, 2007

pish ball - pish ball~

so semalam aku tido pukul 6 pagi..hahahaha..
then aku bgn around 9ish am...
then aku gi food court nak beli breakfast..
kerana teringin nak makan lontong letak sambal paru nyum~
tp dah habis...uwaaaaaa..kempunannyerr..

then balik je..
bodek mama nak jalan2 pergi shopping..
tp mama malas..tah apa2 tah..herghh..
mama nih suka mencari kerja tau x..
bende yg x perlu buat, tp die suka nak mereka-reka..
kite org patutnya nak cat guest room..
tp tah dpd mana die dapat idea..
die kate nak varnish almari die..
almari set kahwin die ngan papa 30 thn dulu..
mmg la bende tuh masih kukuh n cantik la..xde reason utk dibuang..
tp x perlu la sampai nak varnish kan..
sebelum varnish kene buat apa??
yeeee..kene la kikis pakai sand paper..
sangat la penatttt..wuwuwuwuuwuwu..
terlalu asyik mengikis..tanpa ku sedari aku telah di timpa kecederaan..
bukan la cedera apa pun..jari tunjuk aku belah kanan nih telah keluar gelembung air..
dan aku telah menamakan gelembung air tuh..pish ball..haha.
sgt la payah..nak click mouse susah..nak makan susah..nak pegang stering susah..herghh..
yg mak aku suruh cucuk ngan jarum panas..
yg ben nak cucuk ngan cungkil gigi..
yg ayol suka ketip ngan nail clipper..
ngerii..so aku biarkan je la pishh ball ini..huhu..

masa tgk af berlaku ketensionan..
kerana kuasa veto = mama..
tp mama x sihat sgt..so die tido awal..
aku cuba utk melebarkan sayap veto tp x berjaya..
ayol n papa asyik tukar2 channel bole..herghhh..
yg ben pressure2 suruh tukar channel..
dah la aku yg kene cakap..
bukan ape..
rupanya dalam diam2 die afundi mila..boleh x???
so die nak tgk invesment die berjaya atau tidak..
aku xde la benci sgt mila..
nyampah je..sbb mcm gedik sedikit..
n suka bermanja2 ngan ♥my mr hattan♥ ..harkkk tuihh..
tp mmg suara die best laa..x dinafikan..
tp memandang ben afundi mila..aku jd bengang..grrr..
utk sedapkan hati..ben telah mengundi 'afundi kimontet*si buncit*' dan hantar ke 32999..
hahahhahaahhahahaa....bodo ka hah???

tp x dapat pun tgk result..
ben tension,ayol n papa asyik bukak bola..
n die dah ngantuk..
so die nak balik..
so kite org gerak..
aku dgr result dpd radio era..hahahha..
nasib baik aku terpikir..
la la la..

p/s : x dapat la aku mengadap muka ♥hattan♥ lagi..

2 comments:

Ceera said...

Yeeeeeeeeee... Mila Menang... muahahaha..

Tapi masih lagi dalam keadaan keciwa sebab Shawal takder, uwaaaaaaaaa...

Peej said...

alaaaa..
lepas nih mesti shawal glams
sebab die ade rupa..n suara pun bole tahan..
la la la..
i suka mata die..menggoda u..