Saturday, May 12, 2007

session meng-kaya-kan mamak~

ice called me on thursday night..
we set a plan for a mamak session on friday..
said he'll pick me up somewhere around 9ish..
so tgk dah pukul 10 pun xde khabar berita..
so i thought the plan is canceled..
however..ice called at 10..said he'll be at my plan in 25 mins...

nothing much
it was just the three of us..
me, mina and ice..
we talk about life n relationship..
biasa lah aku nih adviser yg ternama..
ade prob je ramai je nak mintak nasihat..
mama suruh i charge rm50 per hour..
suka2 je mak aku tuh..

tgh sembang2 tuh..
ternampak my batch mate back in terendak..
rashid darno..pelik je rase...
sbb he used to be one of the good looking ones back then..
tapi semalammmmm..hmmm *ish..nak terkutuk lak aku nih*
mcm kurang menarik laaa.. *ke x menarik langsung yea??erk*

die bile tgk aku sengih2 je...
tah ape kene tah..
pastu ice tanya..."kau kenal ke nih siapa??"
pastuh die jawab, "kenal laaaa..fiza"
dan hatiku terasa geli-geli...
ye la..dah berapa abad org x panggil aku fiza..tuh masa zaman anak2 kecil je*kecil kah aku??*
nampak sgt x rapat ngan aku..sbb sape yg rapat x panggil aku fiza2 nih..hmphhhh..

tah la..nama aku nih bersepah sangat laaa..
mana2 aku sekolah mesti akan ade 2-3 org fiza dalam 1 batch..
silap2 dalam kelas pun ade je nama fiza..
suka jugak org panggil aku fiza nih..
sbb pija ala2 x glamour laa..
sbb tuh aku tukar ejaan jadi peeja..dgn harapan lg komersial..
n kawan2 aku yg terlebih rajin..panggil aku peej pulak..
tapi slack nye ejaan peeja nih..
aku tgk..yg view profile aku kat frienster ramai 'kelly ng' *sila jadikan ia 1 perkataan dan anda akan faham.haha*
maybe sbb ramai kelly ng ejaan nama dorg banyak huruf e kot..tah laa..

so semalam kite org balik around 1 je..
sbb my mum kirim teh tarik..
so xkan nak lambat2 kan..
mak aku pun..tetibe lak teringin teh tarik mamak..
cittt..layan kan aje laa..
nasib baik die mak aku..
kalau aku mak die??
erkk..

ok laa..itu sahaja utk hari ini..
aku akan merepek lagi kalau aku ade bende lain nak cite k..
ciowww...

2 comments:

Khalisa Ridzuan said...

oh,penasihat ternama rupenye..hehehe
bolehla jumpa utk mintak nasihat gak kan?lalala
boleh buat profesion jarak jauh thru internet.ngahaha

wah,kak mina,abg ice,sume ade?
terendak oh terendak...rinduu =)

p/s:bosannye di mlm minggu..nk kuar takde geng.tsk tsk =(

Peej said...

ala..
nasihat sikit2 je..
utk kebaikan kawan kannn...
sbb tuh xde charge..hahahha..

a ah...tah la..
frienship ngan budak terendak nih..
feel die lain macam sikit laaa..
maybe sbb dulu hari2 dok mengadap muka masing2 24/7 je..

alaaa...i jarang keluar la...
zaman kuar2 tiap2 mggu dah berlalu kot..
tp kalau sekali sekala ok laaa..