Tuesday, May 15, 2007

senyum sambil tersipu-sipu malu~

so tadi malam ♥ben♥ call aku beberapa kali.. ;p~
sayang jugak die kat aku yg 'konon' pisau cukur nih..
la la la la *berbunga-bunga hati i*

menyesal lak mengadakan session meluahkan perasaan kat mak aku semalam..
kan mak aku yg dah kecik hati ngan ben lelebih..
aku pun kecik hati jugak..
tapi dah sayang kan..telan kan aje..
mak aku je x tertelan..tercekik ade..
nonoy selalu marah sbb aku semua nak cerita kat mak aku..
sbb die kate..nanti mama menyampah ngan bf kite..whatever!!
tah laaa...sbb aku rapat ngan mak aku kot..
semua rase nak cerite je..masalah n happiness la..
18sx tu x la...agak2..silap2 kene kerat2..dan dijadikan burger..hmmm..
lepas tuh ade la korang nampak kat kedai2 jual.. pija burger *ngeh*

so after balik td..aku tgh tgk tv..
tetibe ayol keluar..kate nak pergi ke taman askona..
punya la pelik..mana la taman askona..
rupanya garden depan umah aku..
suka die je bg nama taman askona..
so aku pun lepak la kat depan ngan ayol n mama di taman askona dibawah payung dan dikelilingi pokok2 bunga yg lagi sikit nak jadi hutan tuh..
sekali bapak aku datang pass hp aku sambil membunyikan ringtone sponge bob aku..
tp x sempat..dah missed call..
bile check rupanya ♥ben♥;..
so aku call balik

me : kollabit

ben : hyeee..xnak kintoi(cintai)..i tedipon(telephone) x jawab..

me : i kat taman askona

ben : *tetibe suara x manja..bertukar serious* taman ape pulak nih??

me : taman askona

ben : buat apa kat taman2 tuh??u ngan siapa??

me : i ngan sorang perempuan n sorang lagi lelaki

ben : siapa?? siap pergi taman pulakk..taman tuh kat mana?? *suara ala2 garang*

me : pompuan tuh ama(mama) aki (lelaki) tuh ayol.. taman askona tuh kalau masuk ikut gate depan kona(corner) kanan..kalau ikut pintu rumah kona kiri..

ben : e hek e hek e hek *sila gelak ikut ejaan..itu la cara kite org gelak gedik..kite org mmg gileeerr*

me : andoku terkojuttt yeh??sebab i cakap kat taman askona

ben : a ah..terkojutt sebab ingat tikoncett (si buncit) *manja sgt lah tuh panggil aku buncit kan??* tuh ating(dating) kat aman(taman)..

me : saje jee..bg andoku terkojuttt..ayol bg nama taman nih..taman askona

ben : ha ye ah..nanti i nak gi la taman askona tuh..mcm best je bunyi die..

me : ye laaa...

ben : esok i datang laaaa..belanja makan tau * tu la..asal buat salah je..belanja aku makan..tp aku mmg suka makan pun..muahahhaha..gelak cetann*

me : ok..bye..

ben : i nak tido dah ni

me : ok..nunite..i beauuu..

ben : i beau teawwwwwww...


kan bahagia mcm nih...
ape ke hal la nak kene gaduh2
bikin sakit hati jeee...
esok aku jumpa ♥ben♥ utk make up session...
la la la la...

2 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ wah..bagusla kalo dah berbaik.hehehe.. perkara biasala tuh gaduh2. kalo tak dek gaduh pun tak best gak kan?

korang guner bahasa aper tuh ekh?? agak weird skit.. :P ~

Peej said...

tu la kan..
kenapa perlu gaduh??
serious x pahammmm..

itu bahasa sendiri..
hanya org2 tertentu je paham..
la la la la...