Friday, May 25, 2007

honda jazz tuh bg aku pree x bole ke??~

smlm lepas kemas guest room..
ice call around 7ish..
cakap nak tumpang letak kete kat umah aku..
kawan die nak tgk wayang ngan azreen..so gi 1 kete je..
aku cakap la..
"tumpang letak je la yea..xde masa aku nak tgk kete kau tuh mcm guard"

lain la kasi aku pree..terus aku parking kete tuh dalam umah aku terus..
kasi park terus dlm living room..gagagagagga..

aku terlena sat dalam 1/2 hour pastuh ice call again pukul 8ish..
cakap dah sampai depan..
so kite org sembang kat depan sementara tggu azreen..
serious lambat gile kay...sbb massive jam kat jln ampang..
it was almost 10 when she finally arrives...
pastuh tumpang tandas kat my place..
hahahahha..nasib baik x terkucil semasa di dalam kete td..
pastuh dorg gerakk..

mamaku pun tanya..
"ni yang mana pulak nih??"

muahahahahahha..
sepanjang aku kenal ice selama 11 thn..
sering la bertukar gf..
tp mak aku start kenal since aku 18 kot..
sepanjang tuh je dah 6 org yg mak aku tau..
mcm mana mak aku tau??
sbb aku cerite la..
mak aku nih dah macam bestfriend aku..
semua aku cerite..la la la..

aku pun menerangkan la..
azreen nih office mate die..kat RHB..
kawan je..azreen nak kenalkan ice ngan kawan2 die..heheh..

ok la aku..aku nak bersiap nih..
td ice call..aku nak keluar gi mamak session sat..
aku nak mandi..
td aku berpeluh2 macam hanjingg..sbb aku bergardening petang tadi..

2 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ sis peej, adakah azreen itu azreena? i got fren keje kat RHB KL and her name is azreen. umah dier kat tmn melati kot kalo tak silap n umur dier sama la ngan i kan. jgn ckp azreen yg korang maksudkan adalah azreen kwn ku.. she's so dangerous..~

Peej said...

x kot...
azreen nih 1 year older than me...
tggl kat tmn melawati..
dorg rhb bangi..

tah la..
azreen nih mcm baik je i tgk..