Thursday, May 10, 2007

pungguk rindukan bulan~

i woke up at 10 yesterday..
start my day by giving ben a call..

me : good noninggg..

ben : good noningg...cepat je bangun..

me : dah biasa bangun awal pulak..

ben : ok

me : u kat mana??

ben : tgh breakfast kejap..

me : owh ok....bile nak berjumpa nih?? kate nak pergi makan pizza..

ben : weekend nanti jumpa laaa..

me : *bengang + merajuk* ye la..suka hati u laa *dgn harapan die mengalah*

ben : okey *serious lelaki x paham hint2 nih*

me : alaaaaa...datang la petang nih..rindu nih *sebenarnye nak mkn pizza..haha*

ben : haaa..ye ah..

me : *seronok habis, walaupun aku tau nanti petang die akan call n ckp tggu weekend je* sayang tuh bulan yea???

ben : hah??

me : sayang tu bulan yea?? i ni pungguk..

ben : hah?? *masih blur..ye encik ♥ben♥ saya nih mmg blur*

me : ye la..sbb i nih pungguk rindukan bulan..

ben : ha ye ah..petang karang kite jumpa laaa...

me : *pancingku mengene..waaaweee~*okkk..byeeee..i beauuu...

ben : i beau teawwwww...


maka tamatlah kisah pungguk rindukan bulan..
itu je aku nak citeee..
harkharkharkhark....

4 comments:

Khalisa Ridzuan said...

sis peeja,
ini kisah cinta romantis.lalala
suruh yasmin ahmad buat filem.ngahaha
suwwwittt!! =P

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, siannyer tak dpt nak mkn pizza lagik. tapi, semalam mesti dah dpt mkn nie.. :) ~

Ceera said...

so.. apa kesudahan pizza nya??? dapat atau tidak???

Peej said...

lisa,
romantis ke??mc x jee...

mizzamy & ceera,
aku x dpt2 makan lagi pizza uwaaaaaaaaaa.....
xpe dah x heran pun *ayat menipu..kalau letak depan mata..semua aku sapu..lalala*