Friday, May 18, 2007

di landa badai~

owh noooo..taman askona ku musnah di landa badai..
payung ku tergolek lalu patah dilanda ribut taufan..
mak aku lah nih..
aku just bukak payung tuh bila nak lepak2..
tp mak aku terlalu asyik dgn kecantikkannyer..di bukak nye payung tuh 24/7
ape die ingat malaysia nih ade musim summer je ke??
die lupe ke sini pun ade ribut topannn...
so satu malam tuh..
aku tgh dok mengadap pc nih..
aku tgk hujan lebat x henggat..
angin bertiup kencang...
aku tgk payung tuh dah ala2 berpusing2 je..
aku buat bodo je la..
xkan nak keluar gi tutup lak..kang aku lak disambar petir..
tp anak mithali pun kene sambar ke??heheh..

tetibe aku dengar..gedebanggg!!!!
payung tuh dah tertungkup ke atas pokok limau purut mak aku..
aku pun ajak la ayol tolong naikkan..
kononnnn...sorry sikit..
payung tuh dah cedera parah..patah..hehehehheheh..
sedih laa...jadi taman askona ku musnah *ala2 pelamin anganku musnah*

so tadi mak aku ajak aku gi carrefour nak gantikan yg baru..
tp xde yg berkenan...
so aku pun suruh mak aku pasang bumbung je la terusss...
mak aku kate tggu june..sbb die dapat saham esos.. 70k
muahahhahahaha..dan sebagai balasan menjadi anak mithali yg baik.. mak aku nak bawak aku gi bali this august..yeayy.. byeeeee nonoy...kau bukan anak mithali..hahahhaha..
tp mcm x best laaaa..aku nak noy ade..syok die lebih..heheh..
tgk la..akan ku pujuk mama utk bawak noy sekali..
haaaa noy..ape lagi..meh sini cium pewooottt aku.. *muakkkss*

eh, lupa pulak..td siang kak yan dtg umah aku..
sbb die nak pergi mahkamah tuh lagi..
die x ingat jalan..
seperti biasa die cube utk mengkidnap aku...
tapi aku berjaya menepis..hasil dpd pembelajaran aku silat satu masa dulu *tipu je tuh.mana aku tau silat* gagaga
tp next week aku gi umah kak yan kot..
nak swimming2..
sunyi lah lagi hidupku tanpa internet..hmmpphhh..
tp asyik dok umah pun sangap jugak...

3 comments:

Khalisa Ridzuan said...

laaaaaaaaaaa
abes taman mu musnah..atkpe,..jgn pelamin anganku musnah sudehhh..
ngahahah =P
bola yok mlm esok..NZ NZ..ngee hee

Anonymous said...

baru balik uk nak gi bali? *senyum sampai ke telingaaaaaaaaaa* seronok nya..lalalalalala!!! payong hijau patah? muahahaha.. taman "askonoy" musnah.. hehe.. tetibe! mama dpt 70k.. *muka ada sunyummmmmm* indahnya hidup ini... :D muah di lemak lemak adipos mu!

Peej said...

lisa,
tu la..me malas angan2 laa..kalau ade jodoh ade la..xde ..sudahhh..
tgk bole??malas laaa..dah x layan bola laa..heheh..

nonoy,
tgk la.kalau aku rase nak pujuk mama laa..haha..kau kene cium dulu br aku pujuk mama..haha..
xde masa..apehal lak ymn askonoy..corry cikitt..
asak lah muka ade sunyumm..itu duit mama..bukan duit kau..harkk tuiihh..