Sunday, May 13, 2007

my saturday~

don't feel like meeting ben..huhuhu
feel like spending my time with me mummy instead..
we went to one of mama's fren..
actually auntie nih ade kene mengena ngan my dad
sepupu ke sedara..
tah la..x sure..huhu

so we went there..
she just move in there..
mama suka2 je cakap die duduk kat taman andalas..*hmmm*
tp direction auntie tuh..dekat dgn sri utama n JJ w.maju..
suka suki jeee..setahu aku..andalas dekat area ukay perdana tuh..
nasib baik aku nih dilahirkan bijak bestari..
aku dapat gak jumpa umah tuh..
rupanya taman andaman bole x???
it's a gated area..mcm mana aku bole terjumpa jalan pun aku pelik..
maybe betul kot..aku nih bijak bestari..
alaaaaa..area sini bole laa..
cuba bg kat area PJ or Subang jaya..
silap2 sampai mggu depan pn aku x jumpaa..
ok laaaa...lama x jumpa auntie n uncle tuh..
tp aku asyik nganga jee..
sbb dorg cite pasal army..n guna short form je bile bercerite..
CE la, DC la, KS laa...tah apa2..
bile aku balik umah je terus aku sakit kepala..
dah la panadol xde..herghhhh..

so memandangkan aku sakit kepala *cea alasan*...
aku malas nak tulis panjang2..

p/s : kelakar la aku nih..
awal post tulis english..tetiba masuk melayu..
gile hape..itu namenye manglish..
ye la, "org putih ka, org hitam ka, org biru ka..kita org malaysia kan??"
kalau korg terel..tuh ayat cite ape??

4 comments:

nananane said...

elo-elo (^___^)

hi sis. ngee. me lame dah nak nyinggah sini since read ur comments on miss lisa punye blog. tapi baru hr ni ade kesempatan hendaknye. ngee.

well, sis, u mmg bijak bestari. sebagai seorang yg buta jln raya i hv to tabek u *tepuk-tepuk*

er, klo tak silap susan lancaster punye quote tuh, tapi citer ape tak pasti plak.

Peej said...

..thanksss..
me pun sangat suka membaca ur blog..

bagus2..
mmg betul lah tuh..ayat susan lancaster *tepuk tangan*..

i xnak cakap lagi cite apa..
tp i bg 1 lagi clue..
die belakon ngan azmel..yg ali setan tuh..
dorg gi makan order mee goreng kungfu style..
la la laaa...

Ceera said...

me langsung tak tahu citer apa??? huhuhuhu... sedih tak dapek nak teka...

Peej said...

alaaa...
cerita zaman kite kecik2 laaa..
kalau u ingat laa..
nama cerite die mekanik..
huhuhuhu..