Thursday, May 17, 2007

day dreaming is my 2nd name~

ok peeps..
this post it's all about the people i adore..
their styles, me n i know most girls dream of..
so here it goes..

THE STYLE - Jennifer Lopez


sape yg x suke j.lo kasi cerita sikit...she's like a trend setter...ape2 die pakai semua ala2 cantik je..n die buat la ape fesyen rambut pun..sangat la cantikkk.. pakai ape pun cantikkk...sukernyerrr dieee...tapi aku x paham kenapa die suka mark anthony..muahahhahaha..


THE SOCIAL LIFESTYLE - Lindsay Lohan


i dunno i just love her..from the first time i lay my eyes on her in 'the parent trap'. love her body..mcm ok- ok je.. n she is a party animal..x kire la papparazzi x suke die ke ape..aku nak suka jugak.. dah la bf ala2 hot je semua..haihhh...

THE HAIRSTYLE - Cassie


love the hair...tgk rambut die nih la yg membuatkan ku color rambut warna hitam...cea perasan nak jadi cassie la konon...*berangan sambil angkat sebelah tgn menari mcm v.clip long way 2 go*

THE MOVES - Beyonce & Shakira


sgt la suka beyonce's booty moves n shakira's belly dance..if la bole menari mcm tuh..jawabnye dah ke Hollywood la aku.. aku ingat aku ade talent shake my booty like beyonce..so aku try buat depan P.G.. die cakap die nak sepak bontot aku..keji betul.. xpe..janji b4 tido aku dgr lagu sambil pejam mata..bayangkan/berangan aku menari mcm dorang..hakhakhakhak...


THE HEIRESS/NAME - Paris Hilton


don't u ever wished u were born with a silver spoon..or maybe a gold spoon..hahahha..herlowww..bukak mate je dalam bank dah ade berjuta2..n tell me..siapa x tau Hilton...kalau x tau tuh terjun klcc la..x pun utk lebih hina..terjun dalam loji..huhuhu..busukkk..
n aku serious x paham kenapa lelaki semua suka die..padahal aku tgk mcm mentadak mentadu pun ade..for the fame kot...n die macam xyah buat apa2 pun dah kaya.. berlakon x reti..nyanyi lagi la..sbb ade duit..semua jadi je..cittt..

THE CHARACTER - Drew Barrymore


she is so bubbly..suka gile..dah la comelll..ala2 pelat lak tuh..mcm the girl next door pun ade..tp x la kan..sbb die nih sgt la wild...aku kalau..'kalau' la kan..nak kurus..aku nak macam die dalam cite never been kissed...sbb ala2 chubby sikit..mcm comel je..'kalau' la aku kurus...mmg xkan laaa.. la la la...

THE GODDESS - Dita Von Teese


sangat la goddes..with a perfect shape..she's a cocktail dancer/striper.. style die mcm ala2 50's.. lawa kaaannnn??? die nih obsessi korset...pinggang dah tahap kerengge aneroksik... tp perfecto.. kalau aku try pakai korset mesti semua ala2 tercabut kan..la la la

THE MONEY - Oprah Winfrey



saw on E! couple of days ago..she is worth $1.5 billion.. i repeat..$1.5 billion okeyhhh...herlowwww..7 keturunan x habis kay..kalau bg kat aku nih..silap 77 keturunan pun xkan habis..tp kalau keturunan aku x materielistik mcm aku laa..cea cea.. but i really adore her.. aku pernah x tido semata2 nak tgk oprah winfrey's show yg kul 5am, 9am & 1pm tuh..lepas tuh baru tido..huhuhuhuhuhuhuhu.. korg rase oprah nak amik ke anak angkat mcm trend celebriti2 kat sana?? if ever korg terdengar die nak amik anak angkat..jgn lupa suggest kan nama aku.. sbb serious aku akan jadi anak yg mithali n x materialistik...hahahhahaha..


morale of the story


angan2 minah pija *angan2 mat jenin*

3 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ alah, angan2 tue tak salah.. me pun suker j.lo okeyh. btw, perfume j-lo best ker ekh?? tak pernah try bau plak. pergi perfume shop tak dek tester for j-lo. hampehhh.. ;) ~

Ceera said...

dalam ramai2 gadis nie, saya cuma suka jlo and shakira shakira...

Sebab yang lain, saya tak amik tahu langsung...

Peej said...

mizzamy,
ok jugak la..not bad..sure xde tester??sbb dulu mase i beli ade la..tp x ingat beli kat mana..heheh..

ceera,
me suka amik tau..sbb tuh ari2 kene bukak perezhilton.com.. huhuhu..
addicted..