Tuesday, May 29, 2007

hantu lagi~

semalam aku online sampai pukul 3 pagi je..
sbb dah sangap..x tau nak check out apa lagi..
kang aku buat post banyak2..korang berjangguit lak nak baca(bak kata cik lisa)
layan youtube..tp smlm tersangkut2 je..peddduupp..
so aku tgk la tv..
xleh nak tukar2 channel sbb ayol tgh conquer..
ayol bukak channel prima..
ade cite expose..pasal dunia2 mistik nih..
hishh..ape kejadah tunjuk cite mcm nih pukul 3 pagi..
tp pengacara die x sesuai laaa..
ade ke cerita mistik..pengacara hip hop bagai nak rak..
siap rambut ketak2 gerbang..
macam budak2 yg keje kat echo park sg wang je aku tgk..
skali bile last tgk credit..mmg penaja echo park pun..hohoho..
so ade la cerite2 pasal cik 'ponti'..

aku nih kategori x bape takut..maksudnya buka penakut la..
tp xde la berani mana..kire biasa2..xnak layan perasaan sangat..
pastuh tgk cite ghost whisperer kat star world..
die nye lagu tema..ade suara berbisik sebut, "can u hear us?"
so bile iklan aku bisik2 la kat telinga ayol, "can u hear us??'
sekali ayol bole la buat muka seram..sambil jari die tunjuk sign taring panjang...
chelooonottt..terus aku jadi takuttt..
pastuh die bole lak cerite kat aku kisah2 hantu kat kampung aku..
serious hantu kat kampung aku mmg hardcore..
scary tahap gaban..tp alhamdulliah aku x pernah kene la..
tp feeling die mmg la scary..
nanti aku cite kat post lain..banyak sgt ceritenye..
aku dah lama x balik kg last was in 2004 kot..
so rindu gile nak balik..
tp bile teringat n cite2 balik pengalaman kat kg..aku rasa mcm xnak balik..
aku x suke perasaan scary tuh..tekanan..

so apa kesudahan pada malam pagi semalam??
aku takut x tentu arah..
so aku x berani nak naik tidur walaupun ngantuk gile babs...
aku naik dalam pukul 6.45am..
dah nak dekat terang..haih..haih..

No comments: