Friday, May 04, 2007

streamyx buduh!!

menyampah la..
smlm online..
tp tgh best2 ym ngan noy..
tetibe ter-disconnect..
tuh xpe..
ngan mozilla firefox pun xleh guna..
bengang gileeerrr...

punah semua harapan..
nak meng-update blog..
nak ym ngan noy pasal tunang semua..

n lately nih..asyik terbangun awal la...
paling lambat pukul 8..gile la..
if mama off xpe la..ade je aktiviti nak buat
if not..mg sangap la bangun pagi2 nih..
xde bende best kat tv pun..
asyik mengadap pc nih pun lama2 bole muntah..

ingat nak online later on..
tp before all the pacman addict mengonker pc..
baik cop cepat2..
yea...sekarang my dad pun nak main pacman..
serious tension..
ishhh..nyosal den..
tau xde la aku baik hati cakap ade game pacman..
mmg la bagus papa main..
sbb papa pernah kene strok n ade brain tumor la ape..
so mama kate bagus utk reflect la..
supaya otak die bole berkerja dgn bagus n utk jari..
yeeeee...aku x kisah..
tp xde la sampai konker dpd pukul 10 pagi sampai 4 ptg..
sampai aku siap tertido limaploh kali la..
itu pun aku bising suruh tutup pc..sbb aku nak guna pulak lepas tuh lama sgt guna..pc panas.. muahahahhahaa.. *gelak cetann*

No comments: