Thursday, May 31, 2007

i'm back~

hye peeps..i'm back..
sorry la..menghilang selama 2 hari..
aku x tido seharian nih..
sbb semalam aku melayan prison break kat lap top jonet...
sbb kelam kabut sangat masa pergi ari tuh..
aku tertinggal bende2 penting yg aku nak bawak..
aku tertinggal charger,digi cam, n pen drive...
sengal betuii..hidupku tanpa teknologi selama 3 hari 2 malam..*cea mcm percutian pulak*

dah tgk 2 -3 episode terus terhooked up..
x sabar nak tau kesudahan...
sbb tuh aku malas2 ikut2 cite nih..sbb terikat la..
aku ingat aku hanya akan dapat tgk sambungan if jonet tido umah aku or bile time aku tido umah die time nak amik noy..13 june..
so dgn harapan nak abiskan season 1 b4 balik la..
tuh yg x tido tuh..
x sempat abis pon..season 1 ade 22 episode..aku br sampai 17..
hishhhhh...nasib baik td jonet singgah umah aku...
so dapat la transfer dldm pc nih..season 2 skali..
habis full space..gagagagga
nak burn kat cd..sayang pulak..muat 1 episode je..

so kene la aku habiskan secepat mungkin..
pastuh buang aje..
buat nyemak simpan..bg slow pc aku..hark tuihhh..

ok la..aku nak tido la..
ala2 pening lalat laaaa...
esok je aku update..
nanti2 baru aku melawat blog2 korg..
buhbyeee..
nuniteee..

p/s : confirm aku tido sampai pagi nih..silap2 sampai esok..huahuahua...

No comments: