Saturday, May 19, 2007

uwaaaaaaaaaaa....mimpi ngeri~

wuwuwuwuwuwu...
td aku rase nak terkenc..
so aku pergi la toilet..
memandangan aku di dalam situasi emergency..
aku terus masuk je tanpa pandang kiri, kanan, atas mahupun bawah..
lampu belum menyala betul aku dah pun duduk kat toilet bowl tuh..
sambil capai spray pipe kat tepi tuh..
tgh syok2 spray..
aku rase seperti keras je kat siku aku..
aku buat bodo je..sbb maybe pipe laa..
so aku layan perasaan..
tetibe terasa geli-geli pulak..
ia mengambil masa berapa saat sebelum otak aku betul2 berfungsi..
aku pun campak la pipe tuh sambil melibas2 tangan ku..

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
ade lipas yg sangat besar tergolek sekaliiiiiiiiiiiiiiii...
ngeri nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
lahanat punya lipasssssssssssss....
sure aku x bole tido malam siang sat lagi..
akan menjadi igauan..
even sekarang pun aku dok asyik melibas2 tangan..
terasa mcm die ade lagi....

uwaaaaaaaaaaaaa...aku benci lipassss la weiihhhhh....

No comments: