Wednesday, May 09, 2007

mencilokk idea~

time : 2.31 am
condition : sleepy
currently listening : rihanna - unfaithful


ok, as i mentioned earlier that i was blog-hopping..
saw i run up to this blog ==> taiko must die
sangat la syokk..bole membuatkan anda tergelak sorg2 seperti berook
siapa2 yg tgh sangap bole la baca blog nih..
especially siapa yg membesar di era 80an & 90an..
cerite nye sangat membuatkan teringat zaman kanak2..

kerana jalan cerite yg sangat best.. * ye aku suka promosi tanpa gaji*
aku telah menghabiskan the past 5 1/2 hour membaca blog itu..
itu pun x habis lagi baca..
sbb dah ngantuk..huhuhu..
ye la..sekarang kan slalu bangun awal..
cea..cea..

so time bace tuh serious terimbas kenangan lama...
dan membuatkan rasa nak cilok idea itu..utk membuat post zaman aku membesar..
yg mana yg aku ingat la..rasenye ingat kot sbb kawan2 aku cakap ..otak aku nih macam tape recorder *cea..bangga betul aku mendengarnyer*
sape yg dah kenal aku dpd kecik( kau lah noy) mesti malas nak baca kan..
so ini utk org yg x kenal aku la..
tp xpe..aku akan selitkan jugak event yg terkini..if bende tuh menarik laaa..ha ha ha..

so semoga berbahagia lah baca kisah hidup aku..yg x la best mana pun..
buh bye~

p/s : bagus idea nih sbb lately agak kekeringan idea..

time : 2.42 am
currently listening : marques houston - clubbing *lagu aku berangan nak strip2..haha..mcm lawo no je*

No comments: