Saturday, May 12, 2007

insensitive~

so i called ♥ben♥ earlier..
this is how the conversation goes

me : kollabitt..

ben : holaaa... *kite org terkene sindrom latin kronik*

me : buat apa tu??

ben : xde apa2..tgh main game..

me : owh ok...esok jumpa tau..

ben : ok.. *cakap phone ngan aku sambil main game lah tuh..mcm aku x tau*

me : andoku *=manjaku* tuh bulan yea??

ben : haa ye ah..

me : kalau andoku tuh bulan..i nih ape??

ben : sayang tuh simanja bulat ku

me : xla..salah laaa...kalau u bulan.i nih ape??

ben : ye la..u manja sayang..yg kucintai selamanya..

me : u nihhhhhhhh..kan i dah ajar...

ben: ajar apa???

me : ye la..kalau u bulan i nih pungguk..

ben : ha ye ah..

me : sebab apa????

ben : sbb ♥pungguk rindukan bulan♥...

me & ben : *gelak gedik*

me : besok pungguk jumpa bulan tau..

ben : ok..byeee...i beauuu.. *aku tau die x sabar nak main game tuh dgn penih konsentrasi*

me : ok byeee...

ben : x cakap beau puinnn...

me : ye laaa..i beauuuuu tiuuuwwwww.....


ape la penyakit aku nih...
dan apa la penyakit ben melayan aku yg gilo nih..
hmpphhhh...ye laa..kate,"cinta itu buta"

5 comments:

Anonymous said...

seronok betul ade bf yg boleh layan segala lawak mcm ni.
hai la bulan dan pungguk.ngahahaha

~ mizzAmy ~ said...

~ kaum2 yg addicted to games akan pentingkan games dier dulu. sgt la tension... bakar ps2 tuh kang baru tau. huahuahuahua....

kekadang I sajer jer ckp kat nick tak moh letak tepon. so, dier terpaksa la layan n dier akan tension lepas tuh coz dier kalah. hahaha... ~

Peej said...

lisa,
tolong sikit yea..
ben yg start bende2 pelik nih..
mula2 couple mcm x leh terima dek akal je kemanjaan die tuh..
gelii semacam..
tapi sekarang aku yg lebih2..haha

mizzamy,
masalahnyer die bukan main kat umah...
die addicted gi cc..main network game tuh..
kang cakap lama2..lagi lama la die kat cc tuh..
dpd habiskan duit main game kat situ..baik belanja aku makan..
haishhh...

Ceera said...

Kelakar la korang nie, leh buat kamus bahasa sendiri nie.. ;-)

Peej said...

owh..ini baru sedikit sahaja...
itu pun aku tukar2 supaya org paham..
bahasa sangat pelik kadang2 aku x paham pun ape yg ben cakap..huhuhu..