Saturday, May 12, 2007

update~

before i forget...
a friend of mine dapat baby boy on 2nd may..
he was 3.97 kg..gilo besar..hishh.....
i x pergi pun visit lagi..bagus betul aku nih...
he name him, Muhammad Ad...

eh lupa pulak..
it was ♥jon's n ain's♥..
Ad dilahirkan secara normal at ampang puteri..
mama cakap,baby tuh gelap sikit..
tp features banyak ikut jon...
mcm cina2 sikit..
sbb ain tuh sharp features..
i only get to met her a couple of month ago..
selama nih dgr nama je..
sbb masa wedding dorg..bole lak aku demam..
pastu mama n ayol bole tgglkan aku kan..cittt..

masa ain n jon dtg tuh..
ain was pregnant 7 months..
eventho perut dah besar time tuh..
she look so pretty..
no wonder la jon terpikat..
sbb b4 this i tgk gambar..mcm x lawa sgt..
tp bile in person lawa la pulak..
dah la ala2 hot mama je..
pregnant pun ala2 sexy je..
me loike..

wish them happiness..
tgk la if ever i gi visit ke..
i amik la gambar baby tuh..
x tau la bile kan..silap2 baby tuh dah 3 thn pun aku x pergi2 jugak..bagus aku nihh..
hahahahahahaha..


p/s : aku tau ade org yg tension bace post nih..muahahahahha *gelak cetann*

6 comments:

Anonymous said...

pegi la tgk.jgn nnt dh besar baby tu br jumpa.haha.
kata dh beli kamera baru.ape lagi,gunakan sewajarnya =P

Peej said...

me x beli2 lagi camera tuh..
kan aku cakap..aku nih pengesian..
xpe laa..tgu cukup bulan..
aku nak jugak camera..
herlowww..if dah ade camera tuh..
dah beribu gambar aku snap n tepek dlm blog nih..
la la laaa....

Ceera said...

anak buah i lagi gedabak...

4.2kg u...

Tapi operate la, rabak ar kalau normal.. haha.. pandai2 ajer aku nie...

Peej said...

gile besar..
terlebih vitamin tuh..

tp xpe..walaupun aku sebesar ini sekarang..
aku dilahirkan kecil molek..
kerana xnak menyusahkan ibuku..hahhaha..

Anonymous said...

jon dpt baby boy? :D
baby boyyy!!! *gaya andre melekat kat dinding* tetibe! congratz!

Peej said...

a ah laaaa..
kerinduan lak kat andre...
hmphhh..