Wednesday, May 16, 2007

sengkak peruttt~

received text msgs from PG's gf..dzaza..
she is working as a PA with all this sports thingy..
segala2 sukan yg ade kat malaysia nih la..
so she text me if i wanna join for women sports this 1st-9th June..
i'll be put into media line..
hmmmmm...
x sure lagi nak gi ke x..
sbbi tgk dzaza everytime balik dpd acara2 mcm nih mesti kene sun burn..haihhh..
n mama pulak cakap..berapa die bayar??
if bawah rm50 sehari..mama pun bole bagi..
bagus betul mak aku nih..
tgk dulu..
biar aku pikirkan..
tp siapa nak bg aku duit kan..*eh..mak aku nak bg*
ye la..for experience sake..n kenal org baru..
new environment..
n mana tau if ade keje kosong tempat dzaza..bole la aku masuk..
hehehehhe..
poyo nye aku nih..
org bg petis nak peha..
sapa kata??
aku nak atas sikit lagi dpd peha..bolehh???

nway,td after amik mama from office..
mama cakap nak jalan2..
nak carik new computer table..
so pergi la kat kedai jati kat tmn melawati tuh..
xde computer table..
nak pergi kok & art dah tutup..
tp bile pikir2 balik..x pernah aku nampak komputer table jenis antik la..
suka suki je mak aku nih..
kate antik..so makneye komputer belum wujud pada masa itu..hahahaha..

so aku ajak la gi court mammoth.
mana la tau ade..
ade la..tp tah apa2 jenis..
huhuhuhu..sgt x sesuai dgn konsep umah aku..
sambil tuh aku jenguk2 la plasma n LCD tv..
sangat yummy je semuaa..
pastu bile sampai part digi cam..
tetibe mak aku jalan ala2 laju jer...
herghhhhhh...x syukerrr...

then mak aku cakap die teringin nak makan durian..
so kite org balik la setiawangsa..
elok je aku nak corner kat kedai buah tuh..
aku tgk durian xde.. cittt..
so mak aku ajak makan sup gear box..
so aku pun pergi laaa...
aku order carrot susu..gowd..aku sgt addicted dgn carrot susu laa..
so kite org makan la sup gear box dan beberapa lauk lain..
gowd..sgt stoned okeyyyy..
cuma part nak sedut2 pakai straw tuh aku rasa pelik jeee...
yg pastinye bile balik aku n mak aku sengkak perut..
gileee mengah...terlebih lemak lah tuh..gagagagagga...

2 comments:

Diana Ishak said...

takkan mak ko bagi ko sorang je RM50 tu? mak ko taknak bagi anak angkat dia ni sekali ke? cuba ko try tanya mak ko, dia nak bagi tak?

Peej said...

aku dah tanya..
die kate xnak bg..
sbb sehari kau jadi speaker kau dapat rm300..
die kate cukup2 lah tuh..
muahahahhahahaha...