Tuesday, June 05, 2007

x reti la..

aku x reti la nak download tv serries..
x tau kat mana yg paling sesuai nak download..
xtau dan malas pun ade...
ice nak pass season 2 esok..
kata die la..hopefully dapat la..
if not..mmg terseksa la jiwa dan raga aku..
huishhhhhhhhh..

jonet suruh aku download supernatural..
aku x retiiiii laaaaaaaaaa.....
mcm mana nihhhhhh....

td noy call aku lagi..
tah apa2 tah..
tggu je la..next week dah nak balik..
tp nak call aku..cakap sampai 1 jam lak tuh..
kasi panas telinga je...

aku lapar la..
tp x tau nak makan apa nih...
ok la..nih je..buhbyeee...

3 comments:

Ceera said...

huhu...

aku baru kasik tahu kat aku nye blog camne nak dload tv series, ingat ko buat lawaks tadi.. rupenya memang betul2 ko nak dload eks...

begini cara...

1) dload bitcomet first, ko just type kat google or yahoo cam biasa, then dload la cam biasa.

2) bila dah siap dload baru la ko boleh nak dload segala menatang tv series ke, movie ke, anime ke, apa2 ajer.

3) Tapi... ko kena buka la website mana yang tawarkan untuk dload segala menatang tu.

4) Nak cari website yang tawarkan senang ajer, contohnya http://fenopy.com/

5) Tak pun, ko just taip keywords like - download prison break. Nanti kuarla segala website tu.

6) Pastu, check la apa2 yang patut. Kalau season 2 biasanya dia tulis lebih kurang camnie le, S02E06. Maknanya season 2 episode yang ke 6. click kat situ pastu click dload torrent, nanti dia akan masuk dalam ko punye bitcomet yang ko dah dload masa mula2 sekali tu.

7) Make sure, ko nye bitcomet tu sentiasa start supaya segala menatang yang ko dload tadi, tengah berjalan...

Paham tak??? hehe...

Harap2 ko paham la, punye panjang aku explain nie...

Peej said...

rasenye paham..akan ku cuba..dan akan ku maklumkan padamu jika berjaya atau tidak...

Ceera said...

berjaya ngak???

rajin2kan la dirimu, hehe...