Monday, June 18, 2007

tunggu~

sorry semalam x dapat update...
aku terlalu letih...so aku tido awal..n bangun lewat..
org lain dah gune pc..haihh...
nih pun aku main ngelat..cakap nak gune sekejap..
tp dah dekat 2 jam gune..
aku transfer gambar2..
aku dah beli digi cam baru!!!!!!!
nanti aku cite detail...
malam kang baru giliran aku kan...
so maknenyer..besok je la korg bole check it out..
post beserta gambar..CEERA kau suka kan gambar2 nih*tuh aku promote name kau pulak*

sorry x dapat nak menyingah ke blog korang..
tungggguuuuu malam...
aku nak beri laluan kat bapak aku main pacman*bg chance sbb smlm father's day..heheh*
buhbye peeps..miss u all ;p~

8 comments:

13may said...

chewah chewah:D

Yours Truly ... XOXO said...

arrr men pacman..? theheh best! ;P Ey klu korg melepak kat kl ajak la i skali..hehehe wat muke tak malu jek... buhsan tau..;P

Peej said...

13may,
tau xpe..i ade banyak gambaq nak upload nih..x sabar..

yours truly ... xoxo,
best ke???sangat la rase nak bunuh org yg mencipta game pacman tuh..
huh jumpa???*lariiiiiiiiii* plz refer my previous post..i kan 'segan'..

Yours Truly ... XOXO said...

ahah read ur prev post...i pun segan juge.. ;P

Ceera said...

Ye ye...

sukanya peej promote nama aku, muahssssssssss... (ciuman beserta dengan air liur sekali, kerana terlalu geremmmm)

cepat upload gambar, tak sabar nak tgk okeyyy...

besok, blog ko yang pertama akan aku bukak... huhu...

Dark @ng3L said...

wei...post ler gambo ddigi cam baru itu..
wawawawaw..
sungguh seronok hati ko ye..
ngehehehhe

hOtMaMa said...

miss u too bebeh..~tetiba..opss
wahhh...sudah ada digi cam baru la..haruss lepas nih meghapdet dng lebih ganaz kanz..letak gambar bebanyak okeh!!

Peej said...

yours truly ... xoxo,
tgk laaa..maybe one day we will meet up..who knows..heheheh *wonder when will that be*

ceera,
-setakat nak cium pastuh tinggalkan ayaq liuq baik x yah doeee..najis-najis*tonasi saiful apek*
-sabaq..akan ku upload..sebentar lagi..

angel alone,
akan ku post..jgn risau..mmg tgh gumbira..

hotmama,
mmg mish pun..terasa kehilangan hot mama..bape hari menghilang..sudah semestinya..silap gambar semut pun i nak amik okeyh...