Friday, June 08, 2007

pulau perhentian..

owh sungguh kejiii...
tadi aku dapat testimonial dpd kawan aku..pedd..
die kate die otw pergi pulau perhentian ngan sorg lagi kawan aku fa..
huishhhhh...keji gile je aku rase..
asal x ajak aku????dah otw baru bg tau..
adakah sbb aku xde duit????
cuba la tanya dulu..baru bole tau...

mama tgh mood baik nih...
ari tuh ade kawan aku ajak gi penang..
die semangat suruh aku pergi..die kate die bg duit..
tp aku x pergi sbb en. ben tuh x bagi..
tp aku x kisah sgt..sbb aku x rasa nak gi penang pun..
tp aku mmg nak sangat pergi perhentian..
ikut plan aku nak gi bln depan ngan ben, noy n edan...
tp kene cancel sbb dorg nak tunang..cittt...

nih silap2 if aku tanya mama..mesti mama ok je..
mcm td..ayol ajak gi danau kota..
kate nak check out timberland..
sbb timberland die yg dibeli few years back dah hancusss..
aku cakap la..xkan kau nak pakai x ori..
die kate..tgh sengkek..biarlaaa..
yg mama, tggu..xyah beli dulu..nanti beli yg ori..
aku cakap la..banyak duit..nak sponsor ke???
mama dgn confidentnye, huish..kate aku nanti OKB..tggu je la..
cea cea..semangat betul mama nih..
rasa2 kalau aku nak pergi carribean ngan ben die sponsor x??hak hak hak..

aku plan nak pergi jugak perhentian julai nih..
annyversary aku nagn ben 3 thn..
tp ape kejadahnye pergi 2 org..mcm x syioookkk je...
plus..aku nih bab2 mengikis duit die nih aku x sampai hati la..
ingat lagi annyversary 1st year aku ngan die..
die konon nak bawak candle light dinner la semua..
tp sbb x kebuduhan aku nih..aku cakap..makan durian je dah la..
boleh x????????????????????

5 comments:

Intan and The Boys said...

hahahahaha!!!! makan DURIAN? hik...awat klakor sangat tu babe?

shazanateh said...

hahaha. makan durian la masa anniversary?

motif?

letak lilin atas durian pastu tiup sama-sama?

kau ni klakar laa peeja!!!

~ mizzAmy ~ said...

~ lor.. boleh tak nak mkn durian jer? lawak betul.. bajet gf yg mithali la tuh. hehehe.. ~

hOtMaMa said...

kellesss makan doroyan katanyeh!!
motipp..masa tuh musin durian ek..hik..hik..

Peej said...

kurekure,
klakor ke??aku suke la durian..kalau aku ngan die je xpe..siap keluarga aku n nenek aku skali makan sama..1 keluarga bahagia makan durian sempenan anniversary aku..

shazanateh,
motif xmo mengikis duit bf makan fancy2...tu pun bole lagi org cap aku nak die sbb duit..x paham akuu...

mizzamy,
tau xpe..org bercandle light dinner..aku nagn durian je.. bajet ke??mmg gf mithali namenye tuh..pun x bersyukur lg tuh..

hotmama,
terel la kau nih..mmg musim derian..x tertahan i tgk durian2 bersepah di tepi jalan..so kasi makan laa...makan durian kan org kate panas..so ala2 cinta yg panas gituu..