Wednesday, June 13, 2007

tido mcm nak mathhii..~

x tau la..lately nih asyik tidooo je...
lepas bangun tido...then mata rasa sepoi2 bahasa balik..tertido lagi...
adakah kerana musim la nina nih...hujan je..
mmg sesuaiiiii utk tido..x mengerti..
atau nak dekat mathiii...owh nooooo....

tadi aku bangun dalam kul 8 lebih..
mama dah gi keje...
aku kelaparan...tgk mama x masak..rasenye die still x bape sihat..
tgk papa x belikan apa2 utk breakfast...
check dapur..
mama dah masak nasik...n keluarkan daging...
papa offer nak bg duit utk beli mcd ke ..kfc ke..
herghhh..ape kejadah makan kfc pagi2..sungguh x melayu..
mc d dah makan ari tuh..so x feel la nak makan lagi kan..
so aku decide utk masak je..*aku lah perempuan melayu terakhir..cea cea*
lepak2 jap..layan oprah jap...baru la aku gi dapur..laparrrrrr..

mulalah memotong daging..
dengar je bunyi chopping board n pisau..konyot berlari2 sambil buat drift pergi dapur..
mcm tuh la die tiap2 pagi..
then berdiri mcm kangaroo sebelah aku..sambil buat muka seposen dgn harapan dpt habuan..
aku bg la die daging2 yg dipotong tuh...ade la berbelas ketul...
then aku masak sambal tumis daging..owh indah..aku suke pedas2 nih...
then ayol dtg..rajin nak masak telur dadar..
dah la aku buat sambal daging...die bole pulak hiris2 cili padi utk telur tuh..gileeerrr la..
then aku goreng sayur kacang buncis..nyum~
pukul 11 lebih dah makan nasik...kepuasan...

lepas tuh layan astro ngan ayol..
lepas je bape jam..mataku sepoi2...aku tido la kt hall tuh..atas carpet..
terjaga..terasa miang2..so aku naik la atas..tido ngan indahnyerrr..
aku sedar dah kul 5.30..itu pun mama call..
sbb die nak balik..suruh aku amik...dgn mamainya aku gi..
siott...aku sampai dpn office die..die xde...pukul 6 baru die kuar..benganggg..
dah la aku xde lighter...tempat yg dlm kete tuh rosak lak..xleh gune..hanginnn..
nasib baik noy call aku...xde la hangin sangat...
cakap die dah nak gi london..flight die esok 12noon U.K time..
die tido umah mark for today..sbb parents mark nak jumpa die..
suka sangat ngan noy...
noy kate bag die dpt 19kg...
itu pun sbb die sumbat semua kat cabin bag...bole x cabin bag die 13 kg..
gilerrrr hape..mcm mana nak mengangkat tuh??dah la die tuh keding jeee..
ape2 laaa..janji aku dapat novel2 aku n chips walker n chocolate galaxy yg aku pesan..
la la la la la...x sabar nak jumpa nih...sudah 2 bulan tidak ketemu..
edan balik end of june..bole la pergi beronggeng..
semestinya edan OKB...gaji die kat sana besar...belum convert lg tuh..owh indahhh..~

xtau la ape plan utk esok...
mama cuti...ingat nak ajak sopinggg(ayat nenek green apple)...
kerinduan pada ben membuak2...
harus kawen je.. tiap2 hari dpn mata je....
owh mengapakah asyik berbicara pasal kawen je nih???
mengapakah??????????
aku kan nak kawen lambat lagi..
ke x sabar nak honeymoon kt carribean*berangan* sambil nari sexy2..

2 comments:

Sunan_Jati said...

weh... erm.. kereta polisla...

Peej said...

ishhhh...salahh..