Wednesday, June 13, 2007

aktiviti di hari chootiii~

bangun pagi jugak ari nih..
kul tujuh dah terjaga..baguih betuii aku nihh..
seperti biasa..masa di spend di garden..bergardening ngan mama..
then masak breakfast..buat meehon goreng..berserta teh tarik..

then golek2..sementara mama bersama ahli menyuarat tingkap di depan..
mama jarang bermesyuarat..sbb ye la..karier woman la konon...
lepas masuk je..mama mula la mencari kerje..
kate die x reti dok diam..
so die kate nak cat closet depan..
yg geram tuh..die yg carik keje..
tp aku yg kene buat keje tuh..
so baru je selesai mengecat...

nak ajak mama sopinggg...
tp mama panggil electrician dtg umah..utk buat guest room tuh..
buat wiring..pasang kipas n lampu baru..
pukul 3 baru dorg datang..so x jadi la keluar..
maybe later in the evening..x sure lagi...

cepattttt jawab teka teki tuhhh...
bila rasa aku dah berpuas hati xde sape dapat jawab teka teki tuh..
baru aku akan bg jawapan die...

p/s : aku x suke berteka teki...malas nak teka2...
tp aku suka dapat jawapannyer..n suruh org lain lak teka..gagagagagaga..
teka teki tuh aku dapat masa aku tido umah jonet..
letih nak layan kerenah adik2 die beserta teka teki nya..
la la la....

5 comments:

13may said...

meh aku kasi teka teki plak:

org selalu tanya kete apa???

hahha...

Taiko said...

maksud kau ni 'kete' ke.. 'kereta'?

kalau kete: 'ketepi-ketengah'.. orang tanya "apahal tu? mabuk ke?"

kalau kereta: kereta untuk dijual. orang tanya "berapa harga?"

takpun, kereta kena curik. Orang tanya "sapa curik?" kalau tau sapa curik, senang la tagkap. baik tak payah tanya.

Ceera said...

otak aku tak berapa nak jalan la hari nie(bernas tak asalan aku???)..

jadi susah skit la nak dapat jawaban... apo dia???

Along said...

huwa, otak tercabar weh.

Peej said...

13may,
elehh...tuh teka teki yg sama laaaa..

taiko,
kete ialah kereta,,ye la..org melayu KG mcm aku nih mane sebut kereta..
sebut kete je..
contoh..weyhh..alihkan kete tuh..
btw,salahhhhhhh...

ceera,
cea..cea..care kau tuh mcm aku la..cukup malas nak layan teka teki..nak tau jawapan cepat2 je..

alongariff,
tercabar ke x sabar nak jawapan??
gagagagagaggaga...