Thursday, June 14, 2007

weird dream~

aku telah bermimpi ngeri..
yg membuatkan ku terjaga dpd tidur..lalu menangis teresak2..
psycho gilerrrrrrrr....

mimpi ku ialah...ben ade gf baru...
n yg paling keji...aku ingat gf itu huduh...
tp setelah bergaduh besar..
ben cakap..die lagi suka perempuan tuh dpd aku...
dalam mimpi tuh..aku cakap kat ben..."macam la kau tuh bagus sangat..x best pun couple ngan kau dan dot dot dot*cencored*"
biasa la perempuan..apa lagi ayat yg bole diguna utk menjatuhkan self esteem lelaki..gagagaga..apakah ituuu???
so aku pergi...pastuh aku carik gf baru die tuh..
niat nak tgk je...skali bile jumpa..aku terkedu...
cun ghileeerrr weyhhhhhhhhh.....dah la macam muda dpd aku je...
huaaaaaaaa..kejiiii...
tetibe aku jadi KG(noted: KG = kampung)...niat nak intai je..
tp sakit hati nye pasal..aku kutuk2 perempuan tuh secara x profesional..
yg geram tuh..aku kutuk2 pasal ben kat pompuan tuh..
konon supaya perempuan tuh bertukar arah laaaa...
sekali aku tgk...perempuan tuh bawak beg baju besar...ngan ben pergi naik kete sama...*drama gilerrr* x tau gi mana..*adakah gi honeymoon ke carribean??*huaaaaaaaaa
pastuh aku nangis gilerr...sbb konon chentaaa maut ngan ben la..
aku terjaga dpd tido tgk aku tgh nangis...kejiiiiiii...
nasib baik tido dlm bilik sensorang...
x tido kat living room..
harusla org ingat aku gilerrr lepas tuh...

aku x call ben pun utk cakap pasal mimpi tuh..
sbb aku risau die dah tido..takut kacau lak...
lagi pun mcm gedik je..mimpi pun nak ngadu2..
dgn harapan ben akan cakap,"manade..ite tuh kintoi tilombam tuh towang je"
translation : mana ade, kite cinta si tembam tuh sorang je..
tektik busukkkk semua itu....xyah ngadu2...xde pekdahnyeee..
(aku nak ngadu esok la..nak tau gak respond die sama x mcm yg aku predict..la la la)

apa2 pun..mimpi itu mainan syaitoooonnnnn...
x pun..umpama mimpi..dalam mimpiii...
umpama mimpi dalam mimpiii..
lagu kumpulan damatsutra..masa aku darjah 1 ke 2...x ingat..
sape tau lagu nih angkat kaki...kalau tau lirik sekali...
angkat 2 - 2 kakiii...

7 comments:

Ceera said...

ngeri sungguh mimpi itu... aku pun pernah mimpi ciput menggatal ngan gadis lain. Bangun2 rasa bengang giler, macam nak gaduh ajer dengan dia. Padahal mimpi ajer, ntah apa2 ntah...

Taiko said...

masa remaja dulu, aku ada mimpi best. Itu tanda akil baligh. heheheh

Dark @ng3L said...

weh..
jadi kesudahannye.
ko ngadu ker tak ngan ben..?
bz bodi sungguh aku nie..

Intan and The Boys said...

cakap pasal mimpi, alang baru jek cite kat akak kelmarin,
dia pon ada mimpi macam peeja gak..mimpi akak ada boy lain..(haha! akak suke!!!-> sangat gatal!). pastu dia cakap akak ni dah buat macam2 ngan boy tu..dah tak sayang dia la..yang klakarnya la kan peeja, dia citer kat akak sungguh2, macam nak nangis plak tuh! (cian dia..). eh, ni taip panjang2 macam la ni entry aku..

Peej said...

ceera,
tau xpe..sama la..aku pun berperasaan..ish.."sah die ade gf baru"..gagagagaga..psycho giler..

taiko,
mcm mana mimpi tuh..cite sikit.. ;p~

angel alone,
aku ngadu..sat lagi akan ku ceritakan dlm entry baru..

kurekure,
sian kan..tp mmg emosi laaa..rasa mcm real je mimpi tuh..xpe la mimpi..janji jgn jadi dejavu sudah..

nway..saya pun suka je comment panjang2 kat blog org..mesti org nyampah..la la la..

Diana Ishak said...

ko baru darjah 2 masa zaman damasutra? aku masa tu dah zaman menggeletis, siap masuk bilik penolong kanan skolah senyap-senyap nak tepon si Bagio tu.

huahuhauhuahuahauah

alih-alih kakak si Bagio tu angkat, 'Bagio takde, dia pi kedai beli santan'

KAHKAHAKAHAKAHAKAH.
sampai terkencing sket dalam suar dalam sebab kakak si bagio ni pandai betul buat lawak.

beli santan?

Peej said...

serious ke kau tepon die?????
aku ingat kau main2 mula2 tadi...
mcm mana kau dapat no tepon die??
mengeletis tahap pertama..sampai ade no tepon...

sangat la x rock gi beli santan..heheheh...