Thursday, June 07, 2007

berakhir dgn baik

seperti yg kumaklumkan..
tadi aku bg ben url blog aku..
so bermula la mission die membaca blog aku...
tiba-tiba aku dapat call dpd die..

ben : kekasih lama nih siapa..???

me : ala..a**n tuh la...

pastuh senyap je..aku rasa die tengah baca la...

ben : u jumpa die lagi??tiap2 bulan jumpa??

me : apa u nih..cuba baca betul2..kan i kate tuh cerita lama..

ben : kenapa cerita macam nih pun nak tulis kat blog??u suka lagi ke kat die??

me : u baca sampai habis dulu bole x...jangan nak pandai2 tuduh je..

ben : argh..sudah la pija..kalau u suka lelaki lain cakap..

apakah ini semua???tiba2 je ben nih...sbb kan 1 post tuh..die sakit hati gile babiii..
die x habis baca pun lagi..haihhh...
x dapat cakap apa pun..die letak telephone..
ben nih dramatik lebih..
pastuh aku call lagi la..
nak bertanya khabar...
die ala2 xnak layan...
mcm bengang habis ngan aku...
lantak la..
aku malas nak layan emosi org drama nih...
die je yg betull..
baik aku buat bodo je...
pastuh after an hour or so..
he called me..

ben : xnak kintoi

me : cintoi laaaa...

ben : sayang tuh tulis pasal kekasih amee..

me : bukan i puji pun..kan i kutuk2..kan lepas tuh i cakap i tintoi kat u sorang je..

ben : ha yeahhh..

me : tu la..u x baca habis lagi u dah cakap i macam2...kan i cakap i cintoi u sorang..u tuh selalu x percaya kat i..u ingat i main2 la , ade bf lain la..

ben : ye laa...sorry...

me : a teawww....taun depan awennn laaaa...eh, tersilap cakap pulak..

ben : *gelak sakan* nanti kawen la..

huishhh..alngkah payah utk aku cakap pasal kawen..
bukan apa...aku rasa perkataan tuh terlalu berat la..
lg berat dpd berat aku..
huishh..berat bebenor maknenyer tuh..
tp biar la..kalau ade jodoh ade la..
if xde..sama2 la berjodoh ngan org lain..

2 comments:

Dark @ng3L said...

cop..
adekah ben juga DQ?

Peej said...

DQ tuh ape??
x paham la...