Friday, June 15, 2007

respond dan teka teki~

tadi aku cerite kat ben pasal mimpi ngeri ku ituh...
nak tau apa respond ben???
seperti yg kusangka laaa....cuma die add 1 perkataan lagi..

ayat : mane ade,ite tuh kintoi tilombam atom tuh towang je la...
translation : mane ade, kite tu cintai si tembam masam tu sorang je la...

gagagagagagagagaga...
aku x kisah pun pasal mimpi tuh..
sbb aku x suke ngadu bende2 remeh nih...
aku just nak tau respond die..
adakah benar seperti tekaan aku..
yeayyy..aku mmg terelll laaaaaaaaa....

nway,korang mesti x sabar nak tau pasal teka teki tuh kan??
sbb apa jawapan die BMW...???
betul la BMW...sebab soalan aku..kete ape yg org org selalu tanya????
so aku jawab BMW...pastuh korg semua tanya kenapa????
tengok!!!!semua TANYA...muahahahahahahahaha*gelak cetannn*

sebenarnye suka hati aku la nak letak kete ape...
aku ingat nak letak kancil...sbb masa aku 'kene'..adik jonet sebut kancil..
tp sbb kure2 jawab kancil...aku tukar la kete lain..gagagaga...

me : kete apa yg org selalu tanya??
korg semua : kancil,myvi,kete mayat,kete rosak..bla bla *aku sengih je*
me : jawapannyer...kete BMW!!!!
korg semua : kenapa ek??asal lak??asal BMW?? *tanya -tanya- tanya*

kesimpulan - korang akan tanya dan terus tanya..la la la...

p/s: ok aku tau teka teki nih sangat bodoh...
tapi..aku suka nak mengenekan korang ngan teka teki buduh nih..gagagaga..
sbb aku rase kelakar..heheh..
korg teka la 85 jenis kete pun..jawapannyer akan salah..
aku yg akan tentukan jawapannyer..
sbb aku nak korg TANYA ..kenapa..la la la..

6 comments:

Dark @ng3L said...

Aku tertipu..aku tertipu
kuang hasam punye peejaa.........

Ceera said...

Cis... terkena jugak aku... Tidak!!!

Taiko said...

aku percaya BMW. aku tak tanya pun..

Intan and The Boys said...

boleh tak????
aku dipermainkan...huuuu....

Diana Ishak said...

BMW tu apa?

Peej said...

angel alone,
kurang hasam???terlebih hasam la nih namenye..

ceera,
terkena sikit xpe..ala2 bergurau senda gitu..

taiko,
yeay...tepuk tangan utk en. taiko.. sangat la bijak bestari..la la la..

kurekure,
kire ala2.."kurekure tertipu bang..kurekure tertipu!!!"

green apple,
haaa...tu kau tanya lagiii!!!
x kisahla la BMW tuh ape..janji kau TANYA...