Wednesday, June 06, 2007

cemas..

td ben datang umah aku..
everything is clear now..
i don't wanna put high hopes on anything..
sbb aku xmo kecewa dikemudian hari..
aku ikut flow je..
kite merancang..biar Allah menentukan..

tapi aku cemas...
tadi ben mintak url blog aku..
so aku bagi laaa..
die siap mintak password..tp apehal pulak kan..
url sudah la..baca je la..ade password bukan dapat apa pun..
lain la kalau nak surprise mcm suami hotmama tu..scweeettt..

heheheh..ben x pernah baca aku berblogging..
aku memceceh dalam nih....
tah2 die x suka kot..aku dok cite itu ini..
mula2 aku ingat nak delete mana yg aku kutuk2 die..
tp bile pikir2 balik..x perlu kot..
buat apa kan..
ini semua dpd hati aku..
so biar die tau apa yg terbuku kat hati aku nih...

p/s: kek tekolet..if ever u read this..i just want u to know that i u so much...*ish mcm x percaya pulak aku berjiwang karat dlm nih*

2 comments:

hOtMaMa said...

opss..tetiba nama mak yg hangat ittiew ada kat ur post kali nih.. mak vangge...mak vangge..hik..hik.. alah peej tu jerk la sekali kot laki mak nak suprise2... selalunya nan ado... bagus jugak kalau ur ben tuh minta url ur blog, setidak2nya nanti dia baca & paham la jugak tahap kecintaan ko tuh kat dia mcm manakan.... tak der la lepas nih dia nak buat ko sentap jerk kat dia...hehehe.. 'sharing is caring' u ols....kosser..*larii

Peej said...

mesti la..nak promote laki kau sgt scweettt...
mmg la sharing is caring..tp kan..x bole la aku nak terberangan rambut kene tiup2 angin kalau ternampak org kacak ke ape..
kene la pendam di dalam hati..
la la la..