Saturday, June 02, 2007

sorry peeps~

sorry everyone..
the one yg bukak my blog n find it..i set it to private..
especially dear lisa..u siap bagi i msg kat friendster semua..
bukan apa..yesterday i decide to write a post regarding something..
to make things clear...dah siap post semua..
xtau la sbb demam ke apa..i cannot think straight..
dah siap post pun...pastu after awhile i rasa..mcm x baik la pulak...
rasa mcm bersalah..n mcm xde hak nak tulis2 pasal orang tuh..
so,aku buat la private..tanpa invite sesiapa...supaya org x bole baca blog aku buat sementra..
xmo delete sbb post tuh sangat2 panjang..sia2 pulak type kan..
tp td aku decide utk delete je..biar la bende tuh jadi masalah aku je..
x perlu cerite2 kot..mcm memburuk2 kan individu itu....
sbb aku jenis pengesian la..n x sampai hati..

nway,aku demam yg sangat kronik la..
aku tido je sepanjang hari...
x makan apa pun..
sampai la malam..mama buatkan bubur..itu pun makan dalam 10 sudu je..
setakat alas perut sbb nak makan ubat..
cea..cea..kalau mcm nih la slalu..konpem kurus..gagagaga..
tp malam nih dah ok sikit..
sbb tuh bole je online2..hehe

esok ade wedding..sedara la..
rasenye mesti still x sihat nak pergi..
n xde makna if pergi..mesti aku makan rasa payau je..
wuwuwuwuwuwuwwu..makcik dah la mengidam nak makan nasi umah org kawin nih..
haihhhhhhh....

ok la..malas nak tulis panjang2..
mcm x larat je..
aku nak layan prison break season 2..
huhu..layan prison break larat pulak..
gagagagagagga...

10 comments:

Diana Ishak said...

weh pe citer ni wehh? story la. tak rempit la ko simpan citer sensorang.

Peej said...

malas laaaa...
biar la Allah membalasnyerr..
malas nak panjang2 citeee..

kan aku dah cakap..
aku nih pengesian..
n x sampai hati..

sbb if aku cite..
segala keburukan akan diselongkar..
so baik xyah kan..

Peej said...

eh lupa..
btw,aku anti rempit..
so kalau aku buat post tuh..mcm aku mengaku aku rempit lah ye..
owh tidakkkk...

nananane said...

tiada hapdet? rase nak terperanjat.

hOtMaMa said...

laa...terperanjat gak hari tue bila buka ur blog tetiba invite reader...sentap okeh...!!! naper lak minah nih tetiba blog nyer jd private...post arr cite sensasi ko tuh nyah...mak yg bz body nih nak gak tahu...ko kan slmber nok..buat tak tahu jerk dah la...

ray said...

pengesian? iz dat a real word in bahasa? pengesian la sangat! well, like i said b4, u r a big girl with a big heart! hehehe! sorry ben, jangan marah ek, wa puji je awek lu! wokeh peej,semoga cepat sembuh ~ sakit sbb windu same adik ko kot!

Dark @ng3L said...

jgn ler begitu lagi mengset private..
patik sgt berduka cita kerna tidak dpt membace hiburan yg sgt seronot ini tau..
huhuhu..
btw..get well soon..
btw..u r hooked up wit prison break bcos series tue mmg best or...da main actor yg maha delicious?

Taiko said...

haaa.. aku ingatkan tak kasi aku masuk blog kau dah...

Ceera said...

aku tetap tak sukak tengok prison break, kenapa kah???

Peej said...

nanana-ne,
terperanjat la lagi..jangan sampai heart attack sudah..

hotmama,
sentap ke??sorry yea..xde niat pun..xpe lepas nih..if ever nak set private aku akan mintak email sorg2 siap2..supaya semua dapat invitation..xde sentap2..xnakkk..aku dah decide xnak cerite la..malas nak buang masa ngan cerite2 busuk org..

hopelessromanticguy,
kau ke tuh fadhlur??welcome abroad..haha..tau xpe..mmg big heart pun..kalau small heart..dah lama aku k.o..xde la..kan aku cakap..aku demam prison break..

angel alone,
xpe..if set nanti akan ku pinta email me..mmg sexy-ness kay..aku pun x kisah suami penjenayah kalau dah sexy mcm tuh..la la la..

taiko,
xde la..mana ade..emotional disorder je..demam la katekan..

ceera,
sbb kau belum kene paksa kaw-kaw dgn aku..gagagagagagaga..