Monday, June 11, 2007

hantaran~

it was a lazy day..
spend most of the time sleeping..
didn't do anything..
ben even called 8 times..missed call..
i was sleeping like maniacs that my hp drop to the floor..
so obviously i didn't hear the ringtone as i set it on level 2 only..
he wanted to see me..but by the time i sedar..dah hujan lebat..
xkan nak keluar jugak..malas laaaa...

noy called again..
she was a bit pissed off as she'd been calling me for the past few days..
sorry..i was sleeping like 24/7...i didn't hear the ringtone..
blame it to the phone..gagagagaggaa..
she was busy packing as she is coming back this wednesday..FINALLY!!
she called just to ask whether should she bring back the nine west box for her nine west handbag n heels...bcoz MAS only allowed 20kg ..gagagagga..
adik ku bedul..x payah la..buat berat je..
masa nak buat hantaran bukan nak guna kotak tuh..
plus..edan can bring it later..as he's coming back end of june..
n he is allowed to bring 30kg..
lelaki bukan banyak barang pun..
n sebab noy shopping bagai nak rak kat U.K..
her baggage exceed the 20kg allowed...
n she blame it on the novels she bought me..
herlowwww...die yg shopping banyak..
kasut beli sampai 5..
all the shirt n blouse x yah cakap laaa...
banyak ghileeerrr k...
alasan..die xde baju..
padahal die guna 4 almari..sedangkan aku hanya gune 1 laci je utk baju2 aku keyh..
laci besar la..xkan laci kecik kot..
kate baju aku besar2 belaka..gagagagagga..
noy nih jenis..pakai baju sekali 2 je..pastuh xmo pakai dah..
die kate nanti org perasan die pakai baju yg sama..
bole x???kau ingat kau anak raja..pakai sekali je pastuh xmo dah..
weyh..silap2 anak raja pun pakai 15 kali..ye ke??

aku maybe x tido kat umah jonet la masa nak amik noy..
sbb mama amik cuti from 13th till 18th..
so maybe i can just bring her along on the 14th..sbb mula2 ingat xde sape nak teman ..amik noy..
malas la nak drive sorg2..pagi2 buta tuh..
mama mesti habiskan last year's annual leave yg still ade 12 days..
dorg carry forward till july..
n mama still ade 21 days for 2007 punya cuti k....
gilerr...mak aku nih workaholic laaa...
kalau aku dah confirm aku habiskan cuti tuh..sampai akhir june nih..la la la..

aku kelaparan nih..
x tau nak makan ape...
rasa nak makan soto kat medan selera tuh..
tp kene tunggu pukul 7 la pulak..
plus xkan nak makan sorg2..sapa nak teman??
ke take away je...lama lagiiii laaaaaaaaa....
masak nasik goreng je la..ish..ade ke nasik nihh...

3 comments:

Ceera said...

Uishhhhhhh... giler banyak baju dia, aku nie satu baju tak tahu la pakai bape kali, sampai lusuh gamaknya... selagi tak koyak, selagi tu la pakai, huhu...

Dark @ng3L said...

jom...meh aku teman ko mkn soto tue

Peej said...

ceera,
mmg banyak okeyh...sakit hati giler babi...pastuh bole lak cakap.."aku xde baju la nak pakai"..tp bile die kemas2 almari die..baru die sedar die ade mcm2 baju..ade yg x pernah pakai pun ok...psycho..

aku ketegori mcm kau la..baju sampai lusuh ..sbb tuh org ingat aku bibik kot..cittt..

angel alone,
jauh bebenor..kau kat cyberjaya..
by the time kau sampai..
soto tuh pun dah habis..
hmmpphhh...