Wednesday, August 15, 2007

x sabar nak swimming nihh~

tengah tunggu noy nih..
die tgh sign contract utk part time job utk convention windows/microsoft september nanti..
then baru gi umah kak yan...x text lagi kak yan nak gi umah die..la la la~
suker2 je aku nih...
x sabar nak twimming..twimming..

ade prob sikit la ngan ♥ben♥..
isu telefon..
sbb 2 days back..i naik tido tp tertinggal telefon kat bawah..
so die call xde siapa la angkat..die hangin sedikit..
pastuh semalam lak..tido..tp lupa charge phone..so batteri kong..
terus ter-off hp tuh...on je balik..tgk ade 11 missed call from him..
bile call je..die hangin lagi...
mesti die suspect aku berfoya-foya...x kosser okay...aku ade je kat umah nih melebarkan bontot..
pastu tadi tgh online...sambil dengar winamp kuat2 pakai head phone...
hp di charge di meja belakang ku...
dengar sayup2 je bunyi hp bunyi..
ben call...nak angkat je x sempat..pastuh die x call balik..tgk ade few missed call..
sorry la okay..x perasan laaaaaa...x dengar pun...
so i call la balik

me : hye kola kola api...tobbybuit(sorry) ite tuh x perasan laaa..
ben : u gi mana??u nampak x ade bape missed call tu
me : sorry la..i tgh dengar lagu pakai head phone..x perasan..i nak angkat je..u dah letak
ben : macam2 la u nih..dah berapa hari dah i tgk..u kalau x suka i pija..u cakap..i pun dah malas la..bile i call je..x dapat la..engage laa..out of coverage laaa..
me : apa la u nih..bukan i sengaja laaa...bukannyer i tipu..i ade je la kat umah..i xde nye pergi mana2..
ben : apa lah pija..bye *terus letak*

aku dah la xde credit nak call balik..
mesti die ingat aku x layan merajuk die pulak...
susah la mcm nih..
aku keluar salah..
aku x keluar pun jadi masalah jugak..
abis mcm mana..
tension tau..
nih nak gi umah kak yan x bg tau lagi nih..
nanti cakap ..aku suka buat plan x bg tau die..
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh..sakit kepala i nokssss..

update at 4.45pm : dah okay dah..seperti biasa aku la yg kene pujuk kan..emo benar lah encik ben nih..

♥bye-bye...muaxx♥


6 comments:

Dark @ng3L said...

standard aa peeja.
laki..
cube kalo kite yang emo2..
kitelah yang takpaham kan..

ngehehhehhee

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, siannyer dier... nie dah berjaya pujuk ker belum nie? ;) ~

Ceera said...

wei... aku pun hangin kalau ciput tak angkat tepon aku... rasa nak sepak2 ajer, hahaha... aku pun emo gaks, hehehe...

Along said...

hehe.
nak leave a comment.
tp terbaca;

r u talking to me??
r u talking to me??
talk to me hand coz me face ain't listening~

terperanjat kejap.
=P

ben comel2, majuk2 dgn kamu.
kamu pon comel2, pujuk2 dgn ben.

haihh~~

Sweettooth said...

hmmmmmff...dah ok ke tak dgn bento awak?

Peej said...

angel alone,
aku x biasa laaaa..dan aku tensii...n rimas..n aku xnak paham..sbb aku x mcm tuh..so aku x suke la kalau bg aku mcm tuh..haha

mizzamy,
dah la..ben nih cakap lembut2..lembut la hati die..cuma penat la memujuk nih...

ceera,
aku benci pada org emo x tentu pasal..mesti ade sebab la org x angkat..mana ade saje2 xnak angkat lak..herghhh*ish aku lak yg emo*

alongariff,
haha saje je menceriakan ruang comment nih..xtau nak tulih apa..
merajuk comel??paling x la kan..mengada ade aku rasa..dan menensionkan..

sweettooth,
dah..merajuk kejap je..buang masa kan merajuk2 nih..x sukerr tau..