Friday, August 03, 2007

full gear~

ok..sekarang nih entry utk hari ini..
tadi kite orang pergi JJ..
belikan anniversary card utk papa n mama..
since they will be celebrating their 30th anniversary on this 6th of August..
then pergi cari hadiah utk mama pulak....so mission berjaya..
membeli 2 hadiah..sorry x amik gambar..lupa bawak camera..
tapi bile mama dah bukak nanti..i amik gambar okay *if rajin la*

then beli baby wipes utk ariel..
okay nama kucing tuh ariel..aku x puas hati..mcm x sesuai je rase
tp nak buat mcm mana dah mama pun suka..daymnnn..
beli baby wipes sbb nak lap die..supaya wangi..
x berani nak mandikan..sbb die macam kecik je..sian pulak..

then pergi supermarket utk beli makanan die n beli tako tao..
dah beli tako tao..tapi nafsu x terkawal..so me n noy telah masuk ke shakey's..
dan melantak pizza..indah..tapi saya nak pizza tarik2 pizza hut laaaaaaaaaaaaa....
pastu balik laaa...
tapi masa nak bayar tiket parking tuh kelakar..
tgh naik escalator tuh..i tgh dok mencari2 tiket parking tuh..
sekali ternganga sbb nampak ade lelaki kacak yg sangat la best badannyer..super sexy..
noy terus je gelak..sambil cakap, "hoihh..kau nih x coverline laa"
mcm x terkawal je kite orang nihh..poyo2 konon x pandang laa..
aku nampak laa..budak pompuan jaga counter tuh dok terkebil2 sipu2 malu..
die pun mempunyai perasaan yg sama kot..
tp laki tuh ngan awek die yg x lawa lagi x padan *hahahaha..ayat dengki*
so dorg dah bayar dorang gerakkk..
yg noy bole lak cakap agak kuat.."ala bukan apaa..kat JJ wangsa maju nih mmg xkan jumpa la org mcm tuh kan"
buduhhh...kot ye pun..xyah la tunjuk noh yg kite ni pelahap
budak kaunter tuh dengar okay...sengih je budak tuh..
betapa kelam kabutnyer kite orang ..sampai nak keluar ke salah level..
nasib baik xde orang nampak..coverline pergi naik level atas..
masa tuh aku nampak lelaki tuh pun salah level..
aku yg KG pun cakap laa..

" weyh..die pun salah okeyh..sbb control handsome tuh"
sambil tuh aku dok jenguk2 ke bawah..nak tgk2 lelaki tuh
"kau nih pija, nanti die nampak laa..jangan la..sudah2 la tu"
pastuh bile dah sampai level atas..aku nampak mata noy jeling dpd tepi tgk laki tuh..
" arrgghhh..poyo...kau pun tgk jugakkk..."
"hahahahahahahhhahhahahahaa"
"ye la..serious mmg xde org yg mcm tuh kat JJ sini okay"
"ye lah tuh..x pernah kot aku tgk org mcm tuh kat JJ....ngeh ngeh~"
note : aku dah pergi JJ since aku kecik..bole tahan seminggu sekali..so mmg x pernah nampak okay..so kelam kabutan kite org munasabah...

kesimpulan dpd cerita diatas ialah..
hanya utk cuci mata je..sbb semalam kan aku cakap mata aku terkelip2..
xde kene mengene ngan hidup atau yg mati..

n thennnn...
tadi malam ben call..
cakap nak jumpa..
nak bawak keluar makan..
tapi mata ku terkebil2..mcm ngantuk jee..sempat tertido lagii..
so by the time ben sampai..mcm xde mood nak keluar..
tggu weekend je kot..
lagi pun mcm kesian la..muka die letih je..mcm penat..so xpe laa..
tapi die bg la reload card..rokok *bagus* n duit soping2..sukerrrrnyerrr~
keji nye aku nihhh..

p/s: kimaxxx..terkejut i tauuuuu...pakcik sebelah umah aku nih..gantung bendera malaysia kat pokok pinang die..so dok berkibar2 la..aku x kisah la die nak berkibar...baru la ade semangat kebangsaan..tapi tadi aku terpandang sekali imbas..terus berderau tau..aku ingat ade "apa" la tadi..ye la..mcm terbang2..scary okay..dah la malam jumaat..fark..

♥bye-bye...muaxx♥

8 comments:

Along said...

ngoh..kamu nehhhh...awat laaaa x bawak kamera gi JJ ituhhhhh...

mau gak tengok lelaki kacakk ituhhh =P

klaka ah korang neh..bleh bayangkan kekelambutan korang dueee~~

DiaHarris said...

hahahhahahaa... kelakar lar u ngan noy ni! tgk pakwe hensem sampai begitu skali... :p
*hensem giler ker? *larikkssss!!!!

Peej said...

alongariff,
gile ke??if bawak camera pun xkan nak amik gambar die..mallluuu..baik terjun dpd bangunan dpd memalukan diri..

diaharris,
xde la hyandsome gile..
tapi bole tahan la..muka mcm ala2 mix je..tapi sbb bdn die jugak sexy..so jadi mcm gorgeous la pulak..kire kalau jadi bf tuh..bangga lapanploh tahun gak la..ngeh~

Ceera said...

wahwahwah.. bukan main lagi nampak lelaki macho.. aku kalau nampak kan, selalunya pandang dari jauh ajer.. bila dah dekat2, buat2 tak nampak, hehehe... best

~ mizzAmy ~ said...

~ mesti mamat tuh bangga giler kerana menjadi perhatian dua gadis hotss..tue la, lain kali snap jer gmbr dier. boleh kitorang bg comment tahap ke'handsome'an mamat tue. hehehe... ;P ~

Intan and The Boys said...

heeeeeeeeheeeeeeeeeheeeeeeeeee.....

aku datang..............

Peej said...

ceera,
mmg la mcm tuh...kite org pun bile dah dekat buat2 bodo je..cuma ke-kelam kabutan yg tidak terkawal jee...best kan tgk2 org..alaaa.tgk je..bukan buat apa pun...

mizzamy,
die x handsome laaa..ok laaa..sexyyy..cuma kite org in shock kot ada mamat macam tuh kat JJ w,maju..hahahhahaha..

kurekure,
hamboooiiii...laju aje die nak datang...

Diana Ishak said...

aku kan kepantangan tujuh keturunan kalau ada citer pasal laki hensem tapi takde gambar.

adekah hensemnya macam arjun rampal?
macam leslie cheung???
macam hail amir?

HUAHUAHUAHUAHUAHAUH