Sunday, August 19, 2007

dah start ketagih laaaa~

i'm back..will update bout my sleep over at kak yan's later..
sekarang tengah ketagih nak main pc games la pulak kan...
so tadi search la pc games..
telah jumpa game yg x bape best tp aku sukeeerrr...
tapi mcm lahanat trial 60 minit je..sedar x sedar..tinggal 2 minutes left je..uwaaaaa
so post nih di tujukan pada cik ceera...
mcm mana nak download game kat ares..???
aku mmg ade ares..
tau la type je..
tapi macam2 keluar..mana satu nak pilih...
aku nak game 'kudos'..
sila ajar ye...

p/s:hmmmm kene tunggu isnin la baru dapat jawapan kan..haihh...

update -monday 2.18am: aku dah dapat game kudos..jumpa crack kat ares..tapi aku try utk game lain x berjaya la pulak..arrrggghhhh...aku tgh nak game nanny mania & sally's salon....ok ke xpe???

♥bye-bye...muaxx♥

4 comments:

Along said...

nanny mania along ade...kamu nak?
sally's salon kalo kamu da ade,along nak gak =P
miss management along ade..kamu nak?
wedding dash kalo kamu ade along nak gak =p
diner dash 1-3 along ade...kamu nak?
kudos tuh besh ke? maka along nak gak =P

hehehehehehe~~

Ceera said...

eh eh... aku pun nak dload la... ala, ko nie... amik la software ajer, so... dia carik software ajer la...

DiaHarris said...

hhrrmmm... kalo dah dok giler main game, mesti satu keje ape pon tak jadi kan??? ni pon salah satu penyakit jugak ni!!!

*eh babe, btl lar ckp u. itu tako tai sgt sedap giler!!!

Peej said...

alongariff,
-huish..banyaknye soalan..mengelirukan..
kite jawab 1-1 okay..
-nanny salon kamu ade??saya nak
sally's salon saya main trial je..x reti nak download
miss managment??best ke??nak!!!
wedding dash xde laaa..
diner dash??nak!!
kudos tuh mula2 best..pastuh mcm x best..haha
-tapi mcm nak nak bg nih??x reti laaa..

ceera,
owh ye ke??akan ku cuba

diahariis,
betul tuh..dan ia adalah penyakit yg best...
best kan tako tao tuh..huish..rasa mcm nak pergi beli sekarang..heheh