Tuesday, August 21, 2007

problem solved~

sangat la problem...if nak bg nama utk kucing..
kite org dah tau yg edan akan bagi new kitten...
n sbb ke-fanatik-an yg terlampau pada prison break...
so we has decide to name the new kitten...SUCRE...as in fernando sucre..

so bile dapat je kucing tuh...
yg mama nak ialah all white..so sangat la x sesuai okay nama die sucre..
sbb Sucre...puerto rican...
n mula la perah otak nak tukar nama die...

maktok : putihhhhhh *sambil panggil2*
noy : jangan la panggil putih..
maktok : abis nama die apa???
noy : eh pija..nak bg die nama apa???sucre mcm x sesuai la..
me : kan???mcm x kene..panggil die snowflake la..mcm t-bag panggil michael scofield tu...
noy : snowflake??? hmmm.."sno flekkkk" *KG way of saying it*
me : jangan la panggil "sno flekkk" mmg la mcm kg..cube sebut mcm biasa je...ok la..
noy : xmo laaa...
me : snowy??
noy : euwwww..KG..x sukerr..
me : panggil salji laaa..
noy : x best la..baik salju..
me : xmo la..mcm sonata musim salju..x sukeerrr..haaaa..panggil polar la..
noy : asal pulak??
me : sbb colour die mcm polar bear...
noy : polar..hmmmm...jadi colla la..sedap sikit bunyi die..
me : ok kot...ok la..nama die colla la..
noy : kite yg ok..tah2 yg lain2 x setuju..
me : apa2 laaaaa..

maktok : putihhhhh...
noy : bukan, nama die colla...
maktok : apa?? *maktok nih sound trouble*
me :COLLA!!!!
maktok : owhhhh kolah....
me : bukan kolah laaaa...colla
maktok : mcm mana nak sebut tuh???
noy : colla.. C-O-L-L-A...colla...
maktok : owh collar..mcm collar baju tuh *collar baju la pulak!!*

me n noy both laughed like crazy...

me : bukan collar baju laaaa...colla...macam polar bear tuh..
maktok : polar bear??
noy : haaaaa..mcm polar bear tuh..tapi jadikan colla...
maktok : owwwhhhhhhh....ok ok..paham..paham..

maktok pandang towards the cat...

maktok : polar bearrrrrrr.....
me & noy : polar bear la pulak die panggil....hahahhahahaha...suka die laaa

then bile papa balik die x suke nama tuh..
die nak nama sucre jugak..
ape2 laaaaaa...die kate kalau x die nak letak nama t-bag or abruzzi..sakit hati jeee..
so..end up nama die sucre jugak....
tapi this morning i heard maktok called him ..PUTIH...
apa2 lah labu..silalah banyak2 nama...keliru kucing tuh..haha

n the other kitten tuh dah bg ben..
ben nak..ok la tuh..
tapi sian lak kat sucre tuh...mengiau2 carik adik die...
bising gileee...die hanya senyap if i lay him on top of my fluffy stomach..
sangat la seronok die tido..
chombii pun sukerrr gile..
noy try tp dorg gerak..sbb tulang je kot..
tu laaa..sapa kate org gemuksss x best???
kucing suke??heheheheh *sedapkan hati sendiri*

♥bye-bye...muaxx♥

4 comments:

Yours Truly ... XOXO said...

ahahahah saaaayang kucin!...;P nak pilih name pun susah eh

Intan and The Boys said...

panggil la putih...

macam kucing akak.

Peej said...

xoxo,
mmg susah pun...pening..

kurekure,
putih mcm banyak je kucing nama tuh..tah la..x tau la..buat masa nih dok panggil sucre je laaa..

Dark @ng3L said...

mesti best kan sebab manyak kucing..
dan sgt heaven kalo kucing tue nk dok diam2 atas poyot..
sangat best

*jeles*