Thursday, August 30, 2007

merdeka~

heheheh..semua org nak buat post merdeka..
so aku pun nak jugak kan..
eventho aku tau mesti sikit je pasal merdeka yg akan ku tulis..
tapi suka aku la kan..kate blog aku *hahaha..nih pun ayat tiru..ramai je suke tulis mcm nih..so aku pun nak try tulis..mmg best rasenye..heheh*

aku x gi mana2 for merdeka pun...
sbb dah x kuasa la nak berpacked2 kat club2 ke apa...
apa istimewanya kene gi club time merdeka pun x tau laaaa...
mcm la time lain x bole gi kan...
dah la x bole bawak kete..jalan jam sbb tutup..
naik teksi die chargenye melampau2..
so moral of the story..
sile la dok umah ngan family jeeee..
cuma maybe around 12 nanti naik la kat bukit setiawangsa tuh tgk bunga api..

dulu2 tiap kali naik..xde pun org..sekarang nih..punya la ramai..
siap jam2 ok kete...
yg kelakar...siap ade org jual2 air la ape la..
psycho gileeeee...x tenang langsung..

tu jeee...
dengan itu..saya ingin mengucapkan happy birthday to malaysia...
dan selamat menyambut hari kemerdekaan pada rakyat2 malaysia...
world peace *feel miss world sat*

♥bye-bye...muaxx♥

6 comments:

Intan and The Boys said...

MENDEKA! MENDEKA!

eh, silap la...MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!

kehkehkeh...

Ceera said...

eh, aku pun selalu lari naik bukit kalau nak tgk bunga api, jadiklaaaaaa kan. Malas dah nak bersesak2.. adakah sebab aku dah tua, haihhhhhhh.. kalau muda2 dulu excited la skit.

~ mizzAmy ~ said...

~ selamat hari merdeka!! hehehe....

kemalasan mula terasa. menunggu saat2 nak kuar dr ofis. nak blk tido. :P ~

Peej said...

kurekure,
semangat nohhh..

ceera,
exactly..aku pun rasa dah malas sbb dah tua kot..
dulu zaman muda2 mmg rajin..sanggup tuh pergi BB la..klcc laaa..naik teksi bagai..sekarang dah x kuasa..

mizzamy,
tido???xpe..simpan tenaga utk menyorak Mr. E kat dataran yea..heeheheh..

nananane said...

mlm merdeka saye sedang menjawab soalan exam.

tidakla bersemangat nak nyambut merdeka thn ni.

balik exam tido terus.

Peej said...

nanana-ne,
siannyer die...
keji betulkan malam merdeka buat exam...bg la org balik cuti..