Friday, August 24, 2007

kegembiraan sementara~

tadi ben call..cakap die nak hantar hp..
singgah umah jap masa lunch time..
i was having my lunch..me n mama masak asam pedas ayam,sambal tumis sotong n tempe goreng..tetibe ben sampai..
it was already 2ish..so die sempat singgah jap je..
so die gebek2 la hp tuh ngan noy..
mmg K800i...TAPI setelah noy check..org tuh x bagi memory card..boleh x???
herlow if nak beli 1gb punye x silap i around rm300 okay..
so ben mula laaaaa..hangin2...
i buat muka seposen..cakap "xpe la..xde memory card pun xpe..."
ben cakap nanti die tanya mcm mana nak dapatkan memory card tuh..
aku ye ye lah cakap xpe..
tapi ben nak gak...heheh..berjaya psikologi ku..ngeh~
bukan apa..nak beli sendiri memory card tuh..menangis la weyhhh..

so hantar ben kat depan..die kate nanti die bg memory card..
so i pun masuk..lock pintu..dengan bunyi hon...
i pun keluar la..

ben :bak sini hp tuh..i nak bawak gi kedai tuh..nanti die masukkan memory card tuh...
me : *terkezuttsss*..huh???u pergi je la amik..i pandai pasang sendiri..
ben : biar i bawak...cine tuh suruh bawak
me : huh??abis bile dapat balik??? *banyak cite aku nih kan*
ben : nanti petang i hantar laaa
me : ye laaa * =( *
ben : tau..apa2 i call..
me : okay

aku pun bg la balik hp tuh kat ben..
wuwuwuwuwu..kesedihan laaaaa...
ben hanya bg kegembiraan sementara je...
pastuh tadi ben call..cakap semua dah settle..
tapi die baru je balik keje...so die kate x jadi bg ptg nih..esok baru la die bg aku hp tuh...
perlukah aku konon2 nak jumpa ben malam nih..pastuh amik hp..
keji sangat la pulak kan..mcm x sabar2 noh..
sile la sabar yeeee...
hmmmmmm....

♥bye-bye...muaxx♥

6 comments:

Diana Ishak said...

pakai memori aku je la boleh? lagi bergiga-giga boleh isi.

~ mizzAmy ~ said...

~ lor.. boleh plak ben tak perasan yg memory card tuh tak dek. sabar jer la..

ewwahh... selamat bergembira ngan hp br la ekhh.. :) ~

Peej said...

green apple,
memory card ke memory kau???kalau memory card nak la..kalau kau bagi,aku sudi menerimanya..nyeh..nyeh~

Peej said...

mizzamy,
tu laaaa...rasanya die beli package yg xde memory card kot..tah laaa..apa2 la..janji dapat hp baru..yeay.. ;p~

Ceera said...

eh, dah lama okey ko tak jaja gambar kat blog, dah ada hp baru... haruslah takder alasan lagi kan, ngeh~

Peej said...

nanti laaa..aku nak letak gambar kucing..