Thursday, August 02, 2007

masalahnyer.......~

ok peeps...
kan lately aku macam x berapa nak update blog...
if banding kan my blog archive antara june & july pun sangat la berbeza..
bukan sbb malas la..
tapi ilham aku tersangkut laaa...
sbb keadaan kat umah yg agak sedikit tensi...
bile aku dah tulis panjang2 post...tetibe ade org bantutkan aku..
so aku save je..x publish...sbb dah xde mood..
then bile dah terperuk lama..aku jadi nyampah..lalu aku terus delete post tuh..
so jawapan kepada masalah aku..ialah aku telah jadi down..n mcm xde ilham je..sbb keaddan yg sgt tensioneee~

tapi td aku telah menguatkan jugak semangat aku..*huihh..poyo betul ayat aku*
nak start berblogging balik full gear...
kenapa...sbb hotmama okeyhhh..sbb terbayang..sian kat die..
dah la sakit..pastuh..mesti boring jeee dok umah..
cea..poyo je..mcm la blog aku..nih best bangat..
tetibe die bole gumbira la pulak kan..ngeh ngeh ngeh..
tapi kalau aku x perasan blog sendiri best..sapa lagi nak puji kan..la la la~

♥bye-bye...muaxx♥

3 comments:

Dark @ng3L said...

llalalalalalal..
kire cam writer's block ler yeh..
ngehehehehhe

Ceera said...

alhamdulillah kalau ko dah sedar peeja.. bukan hotmama ajer gumbira kalau ko update, aku kat opis nie jugak gembira tak terkira, hehehe...

Peej said...

angel alone,
btul tu..

ceera,
gembira ke???ngeh..ngeh...