Thursday, August 02, 2007

terkelip-kelip~

serious..i was thinking of writing a very long post...
tapi terasa mata sangat pedih..asyik dok terkelip-kelip..
adakah kerana saya telah mengosok dua2 mata dengan rakusnya tadi..sampai bebola mata nak terkeluar??..hoihh..touch wood..
atau kerana membaca blog senandung yg font sangat la kecik..??tp sbb perasaan ingin tahu yg membuak2..baca gak sampai habis..
atau kerana sudah mengantuk..??sbb sejak 2 - 3 hari ini..saya tidur awal..dan bangun awal..untuk cuba hidup seperti orang yg normal..*bangga sampai jadi gila sbb berjaya bangun awal*

saya nak ketawa sebentar..muahahahahahaha..
mengapa???sebab nukilan kali ini juga berupa nota pendek..
penyelesaian daripada persoalan diatas ialah???
aku nak tiduooo..
itu je sebenarnyer aku nak cakap..ngeh...
tapi korang tensii aku bg short note semalam..
so aku kasi panjang sikit..ngeh..

best x..sangat bahasa baku..
terasa seperti perempuan melayu terakhir yg sangat goddess * apa kene mengene nih??*

♥bye-bye...muaxx♥

10 comments:

Diana Ishak said...

aku rasa ko pun dah dapat penyakit aku.

MALAS MENGHAPDET BLOG.

Tapi aku ada jangkitan baru...MALAS BUKAK SEGALA BLOG.

Kenapa ekk Peej?
Kita kena buatan orang ke?

Intan and The Boys said...

sebenarnya kan, peeja dah kena penyakit M.

me too...

kan? kan?

Peej said...

green apple,
aku rasa laaa...siapa yg dok buat kite nih???ke kau??sbb rasa bersalah..so kau buat2 tanya la pulak..supaya aku x syak kau kan???

kurekure,
punye la dok fikir..ape kebende la penyakit M tuh..rupanya malas ka???ngeh ngeh ngeh..

Yours Truly ... XOXO said...

ahahhaha tak kisah la beb..janji ade entry.. ;P

DiaHarris said...

ngeheheheheee.....
nak tido gie jer lar tido beb! nggak usah di tahan2!

hOtMaMa said...

apakah?? tak de maknanya penyakit M... kena rajin hapdet okeh...nanti mak bosan...mak cuti2 sakit lg nih...13.8 baru masuk keje semula...so...tolong la hapdet supaya mak tidak boring dirumah!!

~ mizzAmy ~ said...

~ aiseyh, kalo semua org kena penyakit M, bosan la hidup... nak baca entry saper plak pas nie? sob2... :( ~

Ceera said...

saya dah rajin balik.. tapi tak la serajin dulu sampai berpuluh2 entry sehari, hehehe...

oh, mizzamy boleh baca blog saya.. huhu.. promote blog plak dah.

dedalie said...

peej,
kalau kecik sgt tulisan, tekan ctrl dan + sekaligus.

sekian community message service saya.

Peej said...

xoxo,
kan..janji ade update kan..korang nih..i letak titile je pun komen..klakar je..so kire ok la..siap ade post..sila jangan complain kan..

diaharris,
dah tido dah pun..tapi sekarang dah ngantuk balik..heheh..

hotmama,
wahhh..cuti sakan nyah...haruslah la bole beronggeng di rumah kan..get well soon...

mizzamy,
awak pun penyakit jugak kan???tapi penyakit B..itu bukan penyakitkan..itu terpaksa..ngeh..

ceera,
cea cea...promosi diri sendiri..kau nak aku promosi blog kau lagi ke??
ye ke??xpe..lepas nih aku mengadap blog kau je..

dazzledalie,
terima kasih daun keladi..
akan dicuba sekejap lagiii...