Monday, August 06, 2007

pergi mampos la patutnya kan~

ok laaa....
aku tulis blog sbb nak suka2...
aku suka la kalau ade gak orang tumpang suka baca...
dan of coz la..dalam diam2 ade org yg x sukaaa...

ok laaa...dah x suka tuh fine la kan...
aku ade heran kaaa???
tp kau dok cakap x suka...
tapi kau dok stalk jeee....
paling klakar..ade org siap google search blog aku okeyh..
n aku paham la kalau org tuh KG tahap gaban ke apa..
yg kalakarnyer..org tuh siap poyo2 bangga sbb kononyer..
die tuh dok oversea la konon..
kalau kau dah best sangat..ape kejadah kau sangup spend masa berjam2 baca blog aku..
paling keji ialah...x puas hati ngan family or kawan2 aku..
siap canang url aku kat parents org tuh...
sbb tuh aku kalau boleh nak set private laaaa..
sbb if libatkan aku je aku x kisah..pergi mampos laa..
tp nih sampai melibatkan individu lain..
so x sedap la akan..
terasa bersalah pun ade..
sbb blog aku..hidup org jadi kacau bilau..

tapi bile difikirkan ...bukan aku yg salah..
org dengki tuh la yg patut disalahkan..
sbb tuh jugak aku tukar url sat..
biar org tuh..terkejut babi hutan x bole bukak blog aku..
tp org tuh kan sanggup google search carik blog aku..gile loser..so mesti die akan google lagi sampai jumpa blog aku..huahuahua
herlowww..blog aku x best laaa..buat apa kau sibuk2 bersemangat weyhhhh...???

tuh la aku pikir berkali2..
aku mmg malas nak private2 nih..
tukar2 url nih..
menyusahkan pelbagai pihak..
cuma yg buat aku terpikir2 jugak..
apa korang akan rasa bile kau tau ade bapak kawan korang sekarang tgh stalk pulak blog korang..x best la kan...
mmg la..bile pikir..mampos laaa..tp mcm x sedap la..
org tua baca blog aku yg merapek nih..mcm kelakar pun ade..mcm bodo pun ade aku rasa..macam ape kejadah la..pun ada rasa...so x tau laa...

tgk la...
maybe aku akan pulihkan keadaan seperti biasa..
iaitu x perlu private n url ditukar balik pada yg lama...
sorry la pada korang2..sbb meyusahkan korang...

haihhh..macam2 orang la ade kat dunia nih...
yang pedengki tuh ramai bebenar..
cukup2 la manusia2 mcm nih....
n please laaaa..kalau kau x makan cili..jangan kau tuh poyo2 nak rasa pedas..tetibe ingat aku kutuk kau kat blog pulak.,.
sbb aku tau aku ade silent readers yg emosi lebih ingat aku tulis pasal dorg..
harkkkk tuih...*sile kesat kahak yg baru aku ludahkan kat muka korang tuh*..ngah ngah ngah...

♥bye-bye...muaxx♥

14 comments:

Yours Truly ... XOXO said...

MasyaAllah...BAPAK org tuh takde keje le gamaknye ye... anak dier da cukup sifat ke nak jage anak org bagai... ke dah pencen ke tuh yg sebok bacce blog org tuh... kesian la kat dier... ish ish ish... ;S

Lantak pi la dorg tu peeja oi... dier takde duit nak subscribe surat kabar gaknye... tu yg menyebok kat sini...

Anonymous said...

ha aha ha aha, he he he he he

Dark @ng3L said...

klakar seram dowh bapak org bace blog..
aku membayangkan bapak org tue..rambut beruban..perut boncit..
feeling ala2 org kaye..
ngeheheh...
giler kijam aku..

tp byk org dengki khianat kt donia nie..
tp tetibe feeling diorang teraniaya..dikutuk dicaci.
tol tak..?
ngeheheheh...

lantak dorang...
janji ko happy bersame ariel dan ben dan family ko..
ngehehhehe

Peej said...

xoxo,
tau xpe...aku x kisah la kalau die baca sbb nak tau pasal anak dorg yg ade sikit2 dalam blog aku nih..
yg klakarnyer..agaknyer syok lebih..die baca yg lain2 skali..lawak ah..
aku tau sbb anak die kate..,die dengar bunyi lagu blog aku sepanjang malam..ngah ngah ngah..

muahh muahhh,
apa yg kelakar sangat..
ke sbb kau ade sawan gelak..

angel alone,
betul tuh..biar la dorg membuang masa baca blog aku yg best nih..kalau x best apesal dok stalk kan..mcm si muahh muahhh tuh la..terima kasih sbb care..ngah ngah..

Sweettooth said...

peej, ape2 pon, jgn lupa invite me k.

Peej said...

wokeh..andai kata di privatekan la kan..
rasanye malas la nak private2 nih..

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, jd ker hal plak sampai bapak org pun baca ur blog. aper yg diorg tak puas hati sgt tuh?

aper2 pun sabar ekh... tak semua org suka ngan kiter. so, aper yg diorg duk sibuk menyibuk tue just buat BO*** jer..

btw, if u nak private kan, do invite me. hehehe... :P ~

DiaHarris said...

whohooooooaaa.....!!!! diorang ni yang dengki2 suma ni memang sakit jiwa kot!!! sendiri baca blog kita sendiri yang sakit hati... wat bodo jer babe!!

Peej said...

mizzamy,
tu la pasal..
buat bodo saje kan..malas nak melayan org2 gilak..

diaharris,
tau xpe...sakit hati..tp dok baca jugak..kalau sakit hati asal sibuk2 jugak kan..xyah la amik tau..gile loser..

Ceera said...

ala, macam ko tak tahu. Memang macam2 perangai manusia nie. Lantak la, buat tak tahu ajer... asal dorang gembira, ko taknak pahala free ke, best ooo... hehe

Anonymous said...

haha... sgt la berterima kasih pasal blog ini. Memang patut pon dikisahkan disini. Sume pon ade otak tp macam org yg takde otak. Itu lah manusia. Lagi satu.. bukan lah nak kutuk kaum sendiri ke hape la kan.. tp ini hakikat, mane yg elok tu elok lah. tp bile ade satu kaum yg sekaum ni yg mempunyai PHD. Sgt lah keji dan terkutuk. Penyakit ini mmg lah byk dlm kaum kite ni, ia mengalah kan perangai kaum yahudi. at least kaum yahudi tu mmg tertulis dlm kitab, ini kaum melayu yg kononnye berbudi bahasa la tp lebih teruk dan terkutuk. sememangnye segelintir PHD2 holder ni lebih busuk dan terkutuk dr bende yg paling busuk dan terkutuk kat muka bumi Allah ni. Maka laknat la pada org yg terase dgn comment ini. So pada sesape yg baca comment ni, hanya org yg makan cili je rase pedas. pahamkan lah yeee!! Mintak mahap laaa.. mintak mahap.. ini hakikat! Moga2 Allah mengampunkan Abdullah tu. Amin.

Anonymous said...

biau kan aje lar ... itulah, smmgnye, manusia tidak pernah sedar dgn kesalahan mereka. manusia nie gemar menuding jari kat org lain. lain kali, silap sendiri, kene check dulu. ini tidak nye. eyh biar kan je lar, yg ekau mahu x puas hati bapak org baca blog ko kenapa pulak. x salah pon. dah nama blog, mestilah utk paparan semua org. iyo ke tidak ni? yg ekau nak risau kenapa? ekau ade mengutuk bapa dia ke? chill lar. okayhh??

pjoe said...

hahaha
firstly, salam.. i found this blog through ceera.. not google ya
hehe

but, semua yg u cakap tu ada betulnya
and i like tagline kat header blog u ni

-sempat elak kahak tu, kena muka bdk sebelah
:D

Peej said...

ceera,
kalau kutuk aku..aku la dapat pahala tuh..masalahnyer dorg kutuk kawan2 aku yg ade sikit2 dalam blog aku nih..so aku x dapat pahala..x sukerrr la..haha

anonymous,
huishhh..emosi betul..tapi betul la tuh..mana2 pun ade je org2 yg ade PHD nih..kalau dah suka sangat tuh..sila la belajar sampai PHD..barulah diiktiraf "PHD" korg tuh..haha

golek-golek,
xde la..x kisah pun..bacalah..sbb aku tau blog aku best..sbb tuh kau pun baca kan??n komen sekali..ngah..ngah..

nezjoe,
wsalam..cea cea..ye ke x google?? joking..
terkene budak sebelah???siannn...sila tolong kesatkan..kalau budak tuh cun la..if not..biarkan aje..haha