Tuesday, August 28, 2007

can't get enuf of me??~

been tagged by nezjoe..
4 things of everything..
here it goes..


4 things that scare me:
  • lipassss....seriously i'm terrified with roaches...uwaaaa..
  • to have a broken family...i just love them so mucho
  • all the crime that happens around malaysia..rape, murder, robbery n etc.
  • to loose ben n my lovely friends..
4 people who make me laugh:
  • ben..he always come up with stupid things..even his singing make me wanna kill myself
  • my family..every one of them have a very great sense of humor
  • my mamak session friends...
  • myself???hahahahaha..
4 things i love:
  • smoking..bole jadi gile if tetibe habis stock okay
  • i love music..n i love to dance..
  • i love to eat n sleep
  • i love blogging..la la la~
4 things i hate:
  • againnn...i hate lipassss
  • to wait..sangat x penyabar..so sile jangan lambat if nak jumpa saya
  • to loose my friend over silly things
  • when people talk behind my back..jumpe la..meh sini cakap depan2..bole sekali aku tampar kalau x puas hati..*xde la..memain je..xkan la nak tampar anak org*
4 things i don't understand:
  • why do u still care?? *u know who u are..yes u..the one who has been stalking me all this while*
  • why can't we stop the war from happening..
  • kenapa lipasss x reti dok diam2 bawah bumi..kenapa kene merayap2..
  • why is it so hard to ask for apology..setan nih terel tul menghasutkan???
4 things on my desk:
  • my ciggie n lighter
  • asthray
  • hp
  • rm 10 note
4 things i'm doing right:
  • finishing this tag
  • listening to winamp
  • thinking n trying to understand about something..hmpphhh
  • playing with my lips
4 things i want to do before i die:
  • ask for forgiveness from everyone..esp my parents..if mati muda la kan..if mati tua..confirm..parents kite pun dah mati time tuh kan..
  • suruh semua org halalkan la makan minum aku.kalau xmo halalkan sile lah suruh sape yg still hidup bayarkan..hahaha..
  • mengucap
  • ok nak yg jahat2 lak..i wanna be sex up..according to my fantasy..hahahahaha ;p~
4 simple things to describe my personality:
  • i'm full with sense of humor
  • i can be a good listener..
  • super sensitive 7 emo freak..so if u don't know u..plz don't give be harsh remarks..
  • i'm kindda soft hearted...x suke gaduh2..rasa mcm sedih jeee..org buat la apa pun kat aku..aku kawan gak ngan org tuh..mcm mana teruk pun..tapi bile aku nak berbaik je..ade je yg x bagi..ckp aku bodoh la ape laaa..susah betul laa..hati semua org nak jaga..*ok this is complecated kan..bukan simple..heheh*kate emo freak..
4 things i can't do:
  • make up my mind
  • be okay when it comes to lipasss...eeeuuuwwwww...
  • a day without internet..cea cea poyo
  • stop missing my family, ben, my friend n even dah x baik pun..deep down..i cannot lie..i do miss them..8huishhhh asal aku emo nihhh????*

so here i wanna tag the peeps
  • xoxo
  • dia
  • angel alone
  • shazanateh
  • green apple
  • sweettooth
  • hotmama
  • puterikurekure
udah2 la tuh..
siapa nak self tag pun bole ye...

♥bye-bye...muaxx♥

5 comments:

Intan and The Boys said...

budak nama pija ni memang nak kena!

nanti2 akak jawab tag ek..rasa ala2 malas la...

Yours Truly ... XOXO said...

erk...kuang kuang kuang...right away boss... ;P

Peej said...

kurekure,
it's ok...no pressure...

xoxo,
;p~

pjoe said...

lipas itu memang mengejikan!
eeewwww!!!

Peej said...

nezjoe,
kan???nasib baik ben x takut lipas..kalau x nanti mesti umah ku nanti lipas bermaharaja lela..xde sape nak bunuh kan..herghh..