Thursday, April 26, 2007

yummy-licious~

aku kan gile nak tepek gambar..
so nak tepek satu kat sini..
smlm noy bg gambar edan..time nih noy x pergi lagi sana..
banyak gambar..tapi nak tepek satu je..
korg akan tau kenapa aku pilih nak tepek yg nih..


:: edan - tah minah salleh mana tah - mark ::


ye..aku menepeknyer kerana sangat la hot lelaki nih..
terkelip2 mata aku time noy hantar gambar nih..
he's a malay..tp dah dok sana..so nama pun jadi mark la pulak..
die dj kat london..
so noy cakap..if dorg gi london nanti he will be entertaining them..
uhhh,sakitnyer hati dgr..
nak pergi jugak laaaaa!!!!!!!!!!

*bawak2 la ber'astagfa'..ingat2 sikit kat ben..die nak belikan digi cam tuh =D*

p/s: lisa..i know u gonna fall for him aswell...muahahahahaha...

n edan..jgn maraaa haaaaaaa...

4 comments:

Khalisa Ridzuan said...

hey sis peej,
ye lah..u know me.
i dh drooling ni tgk that guy.sob..sob..oh.sungguh sedih la aku ini =P

Peej said...

hahahhaha..
u ok la jugak..
u single..
aku nih???
x tertahin tgk mark nih...
meleleh2 air liur..
kene tadah pakai baldi..
huhuhuhuhu..

Anonymous said...

habis saya??? gamba bf saya terpampang tu haaa.. bersebelahan. lagi confused! lalalala.. gi london jumpa dia lagi.. nak entertain kitorg??? argh!!!!! mampuihhh saya weyh!! sungguh ku tak tahan. sangat HOT!!! im burning aaaaaaa... LOVE U SAYANG! tetibe. :P

Peej said...

kau x bole dow..sbb edan ade kat sana..
aku if pergi..'if' pergi la kan *sigh*...ben x ikut..so ade chance..
huahuahua.....