Wednesday, April 25, 2007

family affair~

so i was bored..
dunno what to do..
btw,just uploaded imeem for this blog..
nice eyh..
sorry..kinnda addicted to this song..
so kalau x suke ,"tolong tutup telinga" *erk,kg sggh aku nih*

nway, tgh ym ngan noy..
die mintak time out
die nak masak..huhuhu..
so x tau nak buat apa..
so utk segmen kali ini..saya nak menepek gambar..
bole..gambar2 org yg berkenaan..
so xde la org tertanya..sapakah watak2 yg slalu ku ceritakan..
hihihi..
so here it goes..





:: so this is my pimp daddy..pimp ke?? addicted main game snake kat hp die..haha ::


:: this is my beloved mummy..addicted main pacman..nyesal cakap dlm pc ade pacman..asyik die je nak gune pc..herghhh..btw..that is a crystal ball me n noy bought her for mother's day last year..suka bangat ::

:: this is my eldest bro..ayol. x abish2 main winning eleven..serious..asal die bukak tv je..mesti screen hijau je..kalau x game..mesti tgk bola..nyampah ::

:: this p.g. tgk muka die tuh..garang kan?? mmg garang pun..jangan harap nak dapat pegang die..seumur hidup aku..baru bape kali dapat pegang die..tu pun x sampai bape saat..die akan memukul tangan kite sambil berkata, "kau ni apesal huh??nak kene sepak??"..hisshhh.. baru pegang..nak peluk??corry cikit.. ::

:: itu lah ben saya..my hitam manis.. manis ke?? hahahaha.. gambar lama la...die ade tanya.."asal u x letak gambar u ngan i dlm myspace"..aku jawab, "mana ada gambar baru ngan u".. hahahaha..ade je camera..tah kenapa x amik..xpe la..nanti amik la.. n gambar aku mesti la ade kan..suka enterframe..hhehehehe.. ::

:: ini la adik kesayangan sayerr nonoy..she's my toninyo, my kominyo, my kominomik, my lobster.. my everything..am currently missing her badly.. she can be such a pain in the arse..but when she's not around..tend to miss her..gilerr.. ::


so 'one happy family at home'..
hahahahhaha..sape tau game card nih??
syok kan..antara card yg best utk di main zaman kecik2 dulu..

nway, itu la keluarga ku yg wacko..
semua kaki game je..
sampai ben datang pun pelik je..
ade ke ben nak salam..
mama cakap..,"x payah,xpayah...tgh main game ni"
beberapa saat kemudian..,"kan dah mati..kacau la ben nih", "haaa..sekarang baru la bole salam"
tapi aku x rase ben pelik sgt kot..
sbb die pun main game kat hp die..
tah ape2..buat sakit hati je
baik xyah jumpe aku setakat nak main game kat hp..herghhh..

nanti akan ku tepek gambar lagi..
lain2 post..
tgh rase nak menepek gambar nih..


















No comments: