Friday, April 27, 2007

x sabar nieyhh~

hmmmm....
x sabr nih nak beli digi cam baru..
nak meng-snap2 gambar...
banyak gambar rase nak amik nih..
*ceh..poyo je..padahal ade je camera..saje xnak guna..sbb tau dah nak dapat camera baru*

me beberape kali ingat kan ben pasal digi cam tuh..
ade la satu hari sampai seploh kali..
aku rase bole tahan dah menyampah gak la die..
sampai last2 agak tertekan suara die..
muahahahaha..sape suruh2 busy2 je..
cuba x busy..malam nih jugak bole ku ajak membelinyer..
die asyik2 tanya ..aku budget camera yg bape harga..
bile aku cakap x tau nak tension2 pulak..
cakap..xkan la x tau budget berapa..

mana la nak tau..
kalau aku ikut hati nak cyber shot tuh..
so budget rm2000..boleh???
kang aku cakap..terkentut2 plak die mendengarnyer..
tapi xkan la aku sekejam itu nak mengikis ben kan..
so aku budget yg bawah seribu la..
dlm 800 ke..
tapi bile suara ben yg agak tension..
aku rase nak beli yg lagi murah pulak..
hish..kan aku cakap..aku nih pengesian ..end-up slalu x beli..

tp xde..kali nih aku nak jugak..
sbb aku mmg nak digi cam aku sendiri..tanpa di kongsi dgn org lain..
so mlm karang..aku nak ajak mama..gi check out digi cam kat carrefour..
nak tgk rate harga..n best punya la..yg bole zoom jauh n m.p yg bagus..

tapi kan..sebenarnyer..kat mana nak beli digi cam yg bagus..n bole tawar2 harga ek??
any suggestion????

2 comments:

Anonymous said...

i tau.
sg wang or low yatt.hehehe
bestnye.tp kesian gak si ben ye tertekan dia.hahahha =P

Peej said...

tu la..
kesian laa..
tapi nak la digi cam baruuuu...