Friday, April 20, 2007

silent reader~

so..
i've posted regarding this in my previous blog..
my friendster blog.
di mana saya sungguh mengecam..org2 sebegini..
bukan ape..
punyalah lah makcik ingat makcik syok sorg2..
x abis2 org2 yg sama je mengomen..
skali bile keluar..bile terjumpa..xpun msg ke..cakap..suka baca blog gue..
hergghhhhh...

nway,bukan itu yg nak cerite..
sebenarnyer lain..
so the past few days..
saya sangat la sangap..so i run into few sites..blogger..
so saya pun menjadi la silent reader..
bukan apa..terasa sangat nak drop comment..
tapi nanti org ingat aku gile la pulak..
x kenal tp drop comment beria-ia..
bukan apa..if baca blog org nih...rasa mcm kenal pulak die..
hahhahahaha...klakar..
so adakah patut utk terus menjadi silent reader atau membuat muka x malu drop comment ala2 kenal org tu..???huhuuhuuhhuhuhuuhu..

contoh la...
my friend pedd..
die slalu la cerite pasal kartoon(bf die)..even b4 die couple pun ngan kartoon tuh..
so rase mcm dah kenal sangat2 je ngan kartoon tuh..
padahal baru je jumpe 2-3 kali..
so bile jumpe betul2 je..aku beria-ia la..
melambai2..dan menyengih mcm kerang..
tapi eksperasi muka kartoon seperti sangat pelik..hahhhahaa...
mesti die ingat aku psycho dow...

nway,aku ni suke je nak melalut2...
jap..b4 stop..me baru je dapat msg dpd noy..
dorg on d way balik cardiff..
sbb edan sampai lambat...sbb jamm..
so x dapat la nak singgah mana2..
said it's freezing there..feel like she can catch a fever..
the funny part..said she feel like edan is a stranger..
rasa lain..sbb lama sangat x jumpe je..
cea ..noy poyo lebih..
she's tired..
so she won't be online after she reach home..
so tunggu besok je la yea...

tadaaaaaaaaaaa~

2 comments:

Diana Ishak said...

ko komen je. takde saper marah ko.

Peej said...

hahahhaha..
mana la tau..
kene la bagi salam..
mana tau tetibe kene maki free pulak..