Tuesday, September 04, 2007

bodoh gile aku nih...~

aku baca balik ayat kak ayu tuh..
suddenly i was wondering..
aku paham la maksud dieeee...
muahahhahahahaha...

maksud die bukan anyam ketupat la...
ingat x masa kite kecik2...
kite cakap mengumpat tuh..anyam ketupat...
ingat x??????
so ayat die tuh releven la kan...
sbb if tunang..kumpul2...so bole la sembang2..mengumpat2..
muhahahhahahaha...yg aku pening2 pikir pasal anyam ketupat..bodoh gilee..

but stillll.....ape cite pasal tunang2 nih???
x sesuai tau....

♥bye-bye...muaxx♥

8 comments:

Dark @ng3L said...

peeja nk tunang..yay yay..

eh blom lagi erk..
ngehehhe...

chomel ler kak ayu ko tue..

Peej said...

hahahaha..
kau mimpi kot..
bile masa aku cakap aku nak tunang...

chomel kan..bile jumpa lagi kau rasa kechomelan die..

Intan and The Boys said...

wah!!!

peej, nak tunang dah ke?

macam dah ada ura2 nih..

Ceera said...

ala, ko memang gatal skang... asik2 cakap pasal kawin la tunang la, hahaha...

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, bagus jugak kak ayu tue. ishk, sgt tersirat aper yg nak dimaksudkan. hehehe... :D ~

Peej said...

kurekure,
apa nih...sebarkan khabaran palsu nih...gila ka..x sesuai tau tetibe je nak tunang..sapa buat cite nih...meh sini aku sepak sekali..

ceera,
gatal tuh mmg ye..tp cakap je..tp dalam masa terdekat nih..*kire 1-2 thn* nih mmg aku xkan tunang or kawin..so kau jgn risau ye..omong kosong aja..

mizzamy,
kan??ke kite semua yg terlalu naive8ceacea...x paham tersirat2 nih..haha..naive konon~

Ceera said...

sure or not??? jangan tetiba kata ko nak tunang plak, memang aku sekeh kepala ko... sabor2 dulu, kasik aku lepas, haha

Yours Truly ... XOXO said...

ooooooooooooooooooooo ngumpat!! hahaahahha sabajela.... mase i kecik2 dulu my mom jual sate dgn arwah atuk...so dats how i tau psal sate n ketupat! ;P