Thursday, September 06, 2007

benciiiiii~

aku benci laaaaaaaaaaaaaaaaaa....
aku benci nak layan mcm2 kerenah manusia......
nak jaga hati semua org.....x bole nak salah sikit..
nak emo...mcm aku suke....
aku penat la..nak jadi pendamai..
walaupun aku bengang..aku kene jugak sejukkan suasana..
ingat aku xde angin ke??aku ade la..kalau angin aku keluar mestila busuk.itu kalau angin kentut la kan...jawabnye..goodbye..ade aku heran??sorry..
tapi aku nih jenis sejuk cepat la...
aku x suke musuh2 nih....

apa2 pun..aku letih...
aku dah muak nak melayan kerenah yg ngarut2...
asal aku penuh ngan amarah ari nih...???
ataga...fushhhh...wooosaaaaaaa..

♥bye-bye...muaxx♥

3 comments:

Intan and The Boys said...

rilex ek!

Ummi M.I.M.S said...

heheh.. asyik ahhkaaak jer..
baper kali nk interfere ntah...
xder la.. sebenornyer.. akak nk mntak permission awak.. nk addlink kt akaknyer blog.. buleh ker...?
(sebenornyer da add da pun.. baru nk tanyer...)
tp kalu x buleh .. tkperler.. akak mntak maaf ler.. nnti akak delete la.. (dgn nada sedih...)
~kak ima~

Peej said...

kurekure,
dah ok dah..saya marah sat jeee..

ummi yg montel,
alah link je la..ok aje..x suke tau..tergelak je baca comment nih...ayat kesian.. ;p~