Wednesday, September 05, 2007

sucre nakal mcm syaitonnn~

semalam aku tertido awal..
around 12am..awal la tuh okey...
tp tertido kat sofa la kan...
sambil berkata dalam hati, " bagus...bole la esok bangun awal mcm org normal"
tetibe 1 lebih terjaga...sbb nyamuk banyak gile...
then noy masak nasi goreng...
pastuh aku makan...pastuh menyesal asal la aku makan..hahahaha..poyo...

pastuh tgk tv...sambil noy gune pc..
noy nih sangat la penakut...
dah xde sape kat bawah...
so die x bg aku naik atas...
tah apa2..
so aku tertido lagi kat sofa....
sedar la dalam 6ish die tutup aircond..
tp terlalu ngantuk..aku x naik atas...tp sambung tido kat lantai lak...

ade la dengar2 sayup2 je noy ajak nak gi dentist..sbb gigi die sakit..
tapi terlalu ngantuk.....
pastuh around 9...papa lak bising..suruh bangun la apa laaa..
x dilayan...sbb mengantuk okeh...
tetibe.....ADUHHHHHHHH!!!!!!!
sucre hyper active di pagi hari..berlari2..loncat2...
tetibe lak bole terloncat kat muka aku kan...
kene CAKAR weyhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kat tang dahi......keji la kucing tuhhhhh...
x pasal2 ade scar kat dahi aku nanti...uwaaaaaaaaaaaaaaa....
nak marah pun x bole kan..kate pun binatang...mana la ade akal pikiran...
aku la yg ngok...pergi tido bawah kan...eh asal la aku...
salahkan nonoy la *nak gak salahkan org..haha*..ye la..
kalau x sebab kene teman die...xde la aku tdo bawah kan..???
kalau x tido bawah..xde la kene cakar kan???
hmmmmpppphhhh.....

ngantuk laaaaa....mcm nak sambung tido...
tapi macam nak main game pun ade....
ke paksa noy bangun then gi jalan-jalan????

♥bye-bye...muaxx♥

14 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ lor, siannyer kena cakar ngan sucre. tak pasal2 jer dah bercalar dahi.

masa sekolah dulu pun selalu jer bgn2 tido ader calar kat kaki la, kat tengkuk la. yg peliknyer tuh kucing mana ader dlm blok. hantu yg cakar kot kan? hehehe... :P ~

Diana Ishak said...

best nya jadik ko, boleh bangun lambat, boleh pulak dah bangun terus nak pi shopping. ilmu apekah tuan hamba guna?

Peej said...

mizzamy,
cakar ngan hantu???
ngaruts je kau nih la..tah tido lasak ke terlanggar apa2 ke...

greenapple,
aku gune ilmu mambang biru air laut...heheh...
kau pun bole ronggeng sikit2..kau dah free...
aku cakap jalan2..bukan shopping2..

13may said...

sib baik hang kata 12am tu awal lagi....

kalau hang kata 12am tu dah lambat...memang tak ROCK!

hahha haha

Intan and The Boys said...

kena cakar tu susah la kan, biarpon akak ada banyak kucing suatu masa dulu.

tapi akak selalu kena lebam2. especially bila pakai short. my mom kata hantu gigit. eh,ye ke? ada eh hantu gigit?

Dark @ng3L said...

standard aa tue..
bile dh ade binatang belaan..

kucing aku lagi ler..
tergigit..tercakar sume ade..
dan aku pun secare tak sengaje..
terketuk ler pale dorang...

muahahahahahhaha.....

Ceera said...

tu la, amik lagi nama sucre.. kan kucing tu dah dapat badi jahat... sape yang salah??? orang yang buh nama tu lah, eh... aku plak yang nak carik salah orang, huhu..

DiaHarris said...

muka dah calar tu kan, so kurang lar seribu duit hantaran tu kan.. hehehee.. :p

Peej said...

13may,
haha..kelakar la...tp defination kat umah nih..kalau 12am tuh awal la..don't worry..

kurekure,
apa la korg nih..suke je menakutkan diri sendiri..kene gigit hantu katenye...hmmm..tp mmg ade ke????

angel alone,
aku pun slalu buat terketuk ke apa..maybe sbb aku mamai...so bile kene cakar..terkejut..mata juling2..x dapat pun detach die lari ke mana..hahaha..

ceera,
tapi dlm prison break sucre tuh baik okay...aku pun rase la..tp nak tukar nama dah too late la kan..sbb die dah kenal nama die..

diaharris,
kurang seribu xde hal...tapi aku nak cincin diamond seketul*besar*..boleh???n'way..calar sikit nih boleh di cover ngan make-up/rambut..heheh..

pjoe said...

huhu
cakar dia balik!
baru seri!
kan?

hihihi

Anonymous said...

hi.. salam perkenalan..
ingt nk singgah kejap jer.. tp... sangkut kt sni smpai satu hari...
akak enjoyed very the much la.. read ur blog.. besh gilerrr... tk hengatt.. hehhehe
simple.. + sempoi.. n + ganazz sket2.. heheh.. i like iitt.. dri first blog smpai la yg current da khatam abihs da.. buleh buat pulut kuning nih..hehehhe
lg satu nk tnyer.. apa nama betul jonet fren awak tuh.. kot2 la adik akak kenal.. dia pun apply msuk army gak.. baru lepas buat ic army ari tu.. skrg ni kt kem terendak sblum posting kt memana spital...
-kak ima

Yours Truly ... XOXO said...

haha siannye..tu la bahane tido kat hall...kan da kene cakar...cakar2 sayang tu... ehehehe ;P

Peej said...

nezjoe,
cakar balik???mcm mana nak challenge kuku die..x dapat laaa..

kak ima,
heheh..thanks...rajinyer...bukan ade cite best pun..anyway,nama jonet tuh juhanis safira..tapi kalau jonet pun org dah kenal la biasanya..die dah dapat dah..posting kat HKL..adik akak nama apa??

Peej said...

xoxo,
tau xpe..moral of the story..jangan tido kat hall lagi...cakar2 sayang???boleh pulak..kat muka lak tuh...