Friday, July 13, 2007

makan-makan~

semalam jonet ade interview kat mindef..
so after habis tuh she came to my place..
somewhere around 11ish..
jonet telah membawak chocolate moist yg sangat indah utk ku..
n kek lapis...indah gileeee....

then around 2ish..kite org gi ampang point check mother board utk pc yg meletup tuh..
bole x sampai rm 250.then we decide to go to low yatt instead...
bende yg sama rm160 je..perbezaan yg amat ketara..buduh...
jonet lak..tgh pakai baju kurung..tah la..
aku rase kelakar kalau pergi sg wang ke ..klcc ke..pakai baju kurung..mcm kelakar..
tp dorg semua mcm marah2 sbb kate biarlah la..x salah pakai baju kurung
..so aku terpaksa la terima keadaan itu..
so aku ok je laaa...

then lepas tuh..kite org gi makan tako tao..
this time..1 pack je..sbb fulus tidak mengizinkan..
kene saving utk rokok..sbb rokok manyak mahat wooo..
nak benti rokok laaa...terasa benar mahalnyer tuh..ish..ish..ish..
btw..kepada sapa2 yg nak makan tako tao..aku dah check..
die ade kat 4 tempat je..sg wang tingkat 6..dekat karaoke green box tuh..
lain ialah di..OU, Mid valley, Alpha Angle...semua kat belah Jaya Jusco..bahagian supermarket biasanya...huhuhuhuhu...okay!!

then jalan2...jonet nak beli leggings n baju...
sbb die x bawak2 apa2 baju spare..
sbb x expect nak sleep over at my place..
then dalam 6ish balik...
terus ke tesco jalan ampang..
jonet nak makan roti bakar kat kluang station..
biasa la..anak tentera(RAMD)nih mesti merasa dok kluang..
so merasa la original nye roti bakar kluang..so..jonet sudah craving..
aku x tau..sbb masa fam aku dok kluang..aku dalam umur 1-2 thn mcm tuh..
so aku xnah la tau apa rasa roti bakar tuh..
so ini sedikit gambaq..

:: kite org order 2 version..yg roti biasa n bun..sedap aaa.saya chukeeerr..bersama kopi o ice..sangat pait kopi itu..tp..sbb aku suke kopi..so i have no prob with it..::

:: n juga a basket of wedges ::

:: edan - me - jonet - noy ::

then jonet beli few stuff at tesco..
then ke rumah..
sembang2..masak2...
then edan betulkan pc..
dah okay..
ingat nak letak in our room..
tetibe mama kate nak letak dalam bilik dorg..
supaya bole layan pacman..
tp monitor kecik lama tuh....so dpd 19inch(pc baru) ke 14 inch..
mmg terasa laaa...so papa still nak gune pc bawah..
hangiiinnnn...baik letak bilik gue..
bole di online 24/7..haihhhhh...tgk la mcm mana....
sbb tu ala2 x dapat nak update je..sbb masa penggunaan pc amat limited..

nway..then layan dvd sampai pukul 5ish am...
after subuh prayers sembang2 sat ngan jonet baru tertido ...
n tadi kul 11am dah bangun..tolong hantarkan jonet ke lrt..sbb die nak balik dah..tsk..tsk..tsk..
xpe..kemungkinan die kene posting 1 month kat kem ape tah depan mindef tuh..so dekat la..
bole la berjumpe2..

so nih baru la nak dapat online..jadi jgn la nak marah2..
i x update okay...
bukan apa..aku nih mulut kencang..aku xnak sbb x update blog..nanti aku ngamuk2 satu rumah..temper2..
so baik aku diam ade...tggu je sampai dapat turn aku..

p/s: aku dah dapat season finale..telah berjaya download..thanks to ceera

5 comments:

Yours Truly ... XOXO said...

hmm berjalan sakan...kat tempat2 yg i pun salu akan pergi jugak plak tuh... mane la muek nih tak familiar kan kan.. tapi i klu berjalan mmg tak pandang org.. takut kene chop bzbodiedodi.. ;P

Peej said...

xoxo,
kate kite dok area2 sini jeee..
i pun jenis x pandang2 sangat org..
xpe if ever i ternampak u..sudah tentu akan tegur..tp kene tgk kondisi diri dulu..if i tgh vogue i tegur u..if tgh comot..i lari nyorok blakang noy..*bole ke??*

Ceera said...

komen aku ada dapat ke tadi, gila la internet nie...

bagus sebab sudah berjaya download, tapi kena sabar skit lah kan... dan yang pasti, kalau nak cepat, jangan tutup2 komputer itu...

hOtMaMa said...

peej..ko mmg wajib kena hapdet tiap2 hari sbb aku suka baca blog kau..ngeh..ngeh...ngeh..

Peej said...

ceera,
tu la..bole tahan sengal la tunggu..
tp janji puas hati...aku sangat sukeerr prison break!!!

hotmama,
kalau ade masa..of coz la kene update everyday..