Sunday, July 15, 2007

extreme pleasure~

apa yg pleasurenye..??
aku suka makannnn!!!
korang pun suka kan...
mcm x logik pulak if tetibe korang x suke makan kan..purak-purak..
jangan la nak purak-purak ngan aku..buang masa namanya...

nothing much for today..
mama cakap nak keluar..
tapi end up die layan prison break...
so xde la kemana-mana...
aku ni jenis if dah set kat otak nak keluar..tp x keluar..rasa mcm x puas hati je..
so by 6 mcm tuh..dah terasa bosan yg tahap gaban...
so i texted ben..thought of going for a movie..
asked him..whether he's up for it..
he said yes..
said he'll be at my place ASAP...
but..rupenye..i tertido okay..*dasar kuat tidooo*
mata ngantuk sebenarnyer..saje je dengki nak keluar jugak..muahahahaha *gelak cetan*
i was asleep when ben arrived..
so he said..maybe we should do it tomorrow instead..
rupanya die pun baru balik keje..so penat..
mana la nak tau..ingatkan die tgk syok2 kat rumah ke apa..
if tau die dpd tempat keje..xde la i ajak keluar semua *konon*
so we had few sticks of ciggie at the garden..
then he went back to his place..

hmmm..sangap...online je..
asyik online je..sampai rase nak muntah pun ade..
then mama ajak pergi beli durian around 9ish..
then belikan papa mee goreng..serta kami telah membeli sup gear box yg super besar..
harusla makan dengan lahapnyerr..stone gile okay..
then terus santak durian pulak...
haruslah sekarang i sengkak perut okay..
tapi sangat la berpuas hati.. ;p~
sorry x amik gambar..
tadi tahap kelaparan yg sangat kritikal..xde maknanya nak amik2 gambar..

jadi..sekarang ayol main winning eleven..
orang lain semua tido..
apakah saya perlu buat???
online lagi???yeee..betul tu...
tp dah tahap gaban okay..sbb korang semua x update weekend..
xde bende nak baca ni...
uwaaaaaaaaaaaa....

p/s: sila la stalk i sampai lebam..bukan best pun blog ini..tadi petang hit list 4466..sekarang 449+ plak..siapa yg rajin sangat stalk nih??

4 comments:

Ceera said...

aku pun tak dapat nak update la hari nie, takleh la nak kasik ko hilang bosan... huhu

bz okey, dah pening kepala nie... nak stop kejap...

(haruslah bz tapi sempat lawat blog korang, hik hik hik)

Peej said...

tu la..tertekan je asyik bukak blog kau..x update...sila la update bile free ye...

Dark @ng3L said...

aku kot antare yg stalk ko..
sbb aku sgt suke ngan blog ko nie..

nk durian!!!!!

Peej said...

uhuk..uhuk..mesti hangin je if aku x update blog kan..muahahahaha..gelak cetan