Wednesday, July 11, 2007

kemalasan~

lately macam malas2 nak update blog la..
if not selalu everyday pun nak ade new entry je..
satu xde idea..lagi 1 dah out of track..
sbb asyik skip2..so mcm cerite jadi bertimbun..
sampai tahap xtau nak cite mana satu..
n lastly rase..xpayah cite lagi senang..heheh..

suddenly teringat cerite on tuesday morning..
it was 2.30am..tgh layan c.s.i new york..
it's about nelly furtado being a professional shoplifter..
one of the scenes..where they caught her after doing her thing..
time tuh die menyamar jadi a woman who is 9 months pregnant..
bile ketuk je perut die..jatuh 2 cellphones..
then terus je iklan...

ayol : haha..ketuk2 perut dapat hp..2 plak tu..
me : meh sini saya ketuk perut kau..mana tau bole dapat sony walkman ke..syiok tuh..
ayol : asal lak perut aku..perut kau la..
me : xde..xde..aku yg nak ketuk perut kau dulu..
P.G : xde..betul lah tuh..perut kau a best ketuk pija..besar..meh sini aku try..sini la..
ayol : tah..
P.G : ye la..mana tau terkeluar tv ke..syok gak..
ayol : a ah kan..dapat tv plasma..cuba kau try P.G...

ba bi q sungguh..
aku nak kenekan ayol..tetibe aku yg kene..
tah ape2 tah...
tapi kalau betul2 best kan..gagagagagagga..

sekarang nih tgh start mission tgk prison break season 2..
tu yg ala2 malas nak online tuh..
n tgh nak mencari sambungan la..
malas nak tggu orang..
so decide nak download sendiri...
so telah ku download bitcomet..
seperti cadangan ceera...tapi x tau apa next step..huhuhu..
cik ceera..silalah ajar diriku sekali lagi yg super ngok dlm bidang download tv series ye..

aku macam tgh ala2 la ngan ben...
aku sayang die sangat2..
tapi die mcm x percaya kat aku...
n die terlalu jealous..sampai gaduh2..
dah masak ngan jealous die..so..aku x layan..
sbb x suke la gaduh..mcm buang masa kan..
tp cara die tuh...sampai terasa sakit hati lak..
mcm mana nak bg org x jealous yea???

17 comments:

Along said...

huhu~
xmo trase ati ah.
ben jeles sbb die syg kamoo~

camne nk bg die xjeles?
hmm, kene tanye die ah..ape yg die jeles senarnye in d first place..kan?

besides, setuju ah kamu xmo gado2 tuh..life is too short to waste ur energy on bad relationships/karmas.

Peej said...

i know..n i love him too..tapi x perlu ade jealous2 kot..

ye la..jealous..then gaduh2..tu la..actually it's about trust..if u trust someone..it doesn't matter what he/she does..u know deep down..he/she loves u..kan???

arghhh..tensi la memikirkannyerr...

Intan and The Boys said...

cemburu tandanya sayang........

ketuk erut kuar handphone..my sis plak nak ketuk perut abang dia supaya kuar peti sejuk..hahahaha!

csi ny malam tu memang best!

Ceera said...

saya setuju sama kamu peej, apa ntah jeles2 nie... buang masa ajer, lagipun kena la percaya dengan pasangan masing2 kan, kalau tak caya... apa guna...

bf aku pun kuat jeles, tapi aku pedulik hapa... ko nak jeles tu ko punye pasal... aku tetap dengan diri ku...

p/s: adik beradik ko gila, hahahaha... buat aku gelak ajer...

Yours Truly ... XOXO said...

arr saye sudah miss la itu csi dgn nelly furtado...isk.... ;P

adoi.. ala2 ape tu? biase la...asam garam bercintan...klu tak de garam, tawar le jadinye... ;P kan tak best gitu...

Ceera said...

upssss.. lupa plak.
pasal nak download tv series itu. ko kan dah dload bittorrent, jadi skang... keja ko lebih mudah dan senang...

ko cuma search :dowload prison break:, akan kuarla segala jenis website yang boleh didowload. masuk ajer kat situ, then download cam biasa...

masa ko dload tu, fail itu akan masuk kat bittorrent dan pastikan ko start semua yang sudah didownload.

harap maklum, paham ker?

DiaHarris said...

hahahahaa... kelakar lar!!!

mmg sakit jiwa kan if kawan dengan orang jelez yg ntahapahapantah...

:)

Peej said...

kurekure,
alaa.i pun sayang die..tp xde la cemburu melalut..pelik2 je..
best gak yea kalau keluar peti ais..haha

ceera,
tau xpe..tp kau lain la..logic la bf kau jealous..kau super hot..aku nih..mamak kat nz pun xmo..so..mcm x munasabah je aku rasa jealousnyer tuh..
gile ke??kalau kau terlepak umah aku..mesti kau pun akan jadi gile..hahahahaha..

xoxo,
ade ulangan kan sunday..supreme sunday..jgn x tgk..
hmmm..tah la..kalau gaduh sikit2 xpe..tp bile jealous die tuh sampai melalut2..tuh yg x suker tuh..

ceera,
yg aku download tuh bitcomet..sama ke???aku nak search kat mana??? kat bitcomet ke??kat google..ish..sengal bebenar aku nih..

diaharris,
bole tahan sakit jiwa laa..tp sayang..tapi sakit jiwa..tapi sayang..tapi sakit jiwa..so mcm mana????

Along said...

hmm,xmo la tensi2.
maybe peej kene ckp dgn ben.
yg die xperlu risau2 pape pun psl kamu.
yg cara die wat kamu runsing.
tp kamu pun ckp la kat die yg kamu paham dia care pasal kamu.

kesimpulan, amek ati die dulu b4 menyatakan ketidakpuashatian kamu..

communication is d key.
trust is olso d key as well.
kesimpulannye lagi, ko kene beli keychain yg besar utk semua key2 neh =P

take care!

Yours Truly ... XOXO said...

bagus ler dier tuh jeles tau...dibuatnye satu hari nnt dier buat tak tau je... ar sudah... tehhehe ;P dier sayang kat awak la tuh... ;P

Ceera said...

super hot katanya, nak bangga kejap dapat pujian dari ko... hahaha...

sape ajer bitcomet ngan torrent, fungsinya sama... ko searh kat google la cik adik oiiii... nanti bila dah search dan masuk dalam web itu (contoh: http://torrentreactor.net) pastu cariklah ko nye citer tak best itu, huhu... lepas tu click la mana2 yang nak, siri apa, episod berapa...

then, click dload torrent.. nanti kuar la satu windows kocik utk save or open.. disitu ko just click open and kuar lagi satu windows dari bitcomet ko tu... dan click save. Nanti dia akan save dalam bitcomit ko tu. Dan makesure, sentiasa start ko nye segala fail dload. Harap maklum...

aku dah explain, kalau ko tak dload.. memang kena siku ngan aku nie!!!

Dark @ng3L said...

untuk mengelakkan die jeles...
ko kuar n pegi memane..anta location via friend finder..
bg sume hp kawan yg kuar ngan ko..
(Perli sebenarnye)
ngehehehehhe

Anha San said...

aku tgh dgr raysoo's latest mix...suddenly ade lagu pelik kuar...aku ingat..owh...asal raysoo main lagu off beat ni? bukan setakat off beat...ceria..tak minimal langsung!! tgk tgk..page kau!! weh..tukar la lagu!! best lagi lagu oompa loompa

Diana Ishak said...

ala..majuk pun dah tak bleh dah skangggggggg.

Ceera said...

oit oit, jangan nak malas lama2... ish, sakit hati betul bukak page ko takder entry baru!!!

13may said...

laki buleh jeles kat pompuan...
tapi pompuan takleh jeles ngan laki...

hahha...

Peej said...

alongariff,
ape kate belikan saya keychain yg best2..saye sukerrr..

xoxo,
mmg la..xmo la die buat x tau..
tp xmo la jealous tahap melampau..sampai melampau2..serious kalau u dengar pun u akan tensi..haha

ceera,
sudah paham..n sudah dapat pun episode yg di kehendaki..gagagagga

angelalone,
frien finder???huih x mau la..itu mcm langkah membunuh diri namenye..xmo la sampai begitu ye..huhu...

pedd,
willie wonka..willie wonka..

green apple,
cantik gambar apple kau tuh..rase mcm nak makan epal..

ceera,
iyo...nak update la nih..

13may,
asal lak lelaki boleh??ini tidak adilll!!!