Thursday, July 26, 2007

cite hantu di malam jumaat~

sorry la..tetibe xde idea nak cite apa...
selain dpd tido membongkang..
n makan durian lagi...
tp still ade 6-7 bijik durian dpd dusun atuk ben ari tuh..

petang td ade sedikit geram...
ben called..nak ckp ngan ayol..
die ajak gi dusun lagi malam nih..
patutnya dorg nak gi sabtu...tetibe lak nak gi malam..
so i tanya la..

me : nak buat apa gi malam nih..??kate sabtu..ade banyak lagi la durian ari tuh..kalau nak pun manggis n rambutan ke..
ben : i pergi ngan ayol la..
me : ye la..buat apa..x payah la..tunggu je sabtu..
ben : bukan ade kakak kat office i nih..die ngandung..ngidam nak makan durian...

boleh tak??hangin je aku nih..
ben nih suke peramah semaam...
berbudi pekerti la kunun...

me : esok u x keje ke??nak gi malam nih???
ben : keje..
me : abis tuh??
ben : i half day la..masuk tengah hari..
me : arghh,mengada la..tunggu je la hari sabtu..hari isnin bagi la durian kat kakak tuh..
ben : mana bole ja..kakak tuh ngidam..
me : ngada laaaa..tunggu isnin..bukan die nak terberanak esok..kalau ngidam sangat suruh la laki die beli..mengada pulak..
ben : ye la..pergi hari sabtu la..
me : hmmm ok ..bye
ben : ok..byeeee...

aku bukan apa..
aku nih bukan jenis jealous ke apa..
tapi menyampah ngan orang yg mengada2 ngan ben..
ben nih kadang2 macam lurus2 bendul..
so die mmg x rasa apa pun.. *ye ke x rasa??hmmmm*

mcm ade 1 day tuh...
ben called..then biasa la..
by the end of our conversation..
cakap bye semua tuh..i love u semua tuh..
cara kite orang la..manja2..
sekali dengar ade suara perempuan2 kat belakang imitate ape yg ben cakap..
ala2 manja jugak...bengang je..
bile tanya..ben jawab, " akak2 office nih mengusik i je"
hoihhhh!!!! asal korang gedik lebih ah...???
bahasa manja tuh..aku je bole cakap ngan ben laaaaaaaa...
ish...apasal aku macam tersampuk nih..??
kate x jealous..,.
poyo je lebih..muahahhahahahha...

tadi ben datang..
i was infront of the pc...baca2 blog korang..
dah la malam...ben dok tenggek je kat tingkap tuh..
lama jeee...i try tgk..
tapi x nampak..muka die..kelibat nampak la..
ye laaa..screen nih terang..so macam gelap je bile pandang arah lain..
atau maybe ben terlalu gelap???ngeh...

then die dok sembang2 ngan semua..
aku melayan blog jeee...
then i stop sbb nak makan..lapar la pulawqq...
terdengar conversation die orang..

mama : apa kau nak pergi dusun malam2,malam jumaat pulak tu
ben : ingat nak amik buah laaa
mama : kang terserempak hantu buah baru tau
ben : ye ke ma???ade hantu buah ke ma??..
mama : haaaa...main2 la malam jumaat
me : tau..jumpa hantu buah baru tau
ben : ade ke ja??hantu buah??
me : ade laaaa...u x tau ke??hantu buah suka orang hitam..
ben : memandai je u nih ja..
me : betul la...die suka orang hitam..
ben : ye ke ma??
me : hantu buah macam nih...die suke nyorok tepi batang pokok *aku membuat aksi sambil menyorok balik pintu dengan hanya nampak sebelah je daripada badan..sambil intai ben dengan sebelah mata*
ben : ye ke??lepas tuh?? *suspence je suara ben..ben nih penakut sikit bab2 nih*
me : lepas tuh???lepas tuh hantu tuh mcm nih, "hitam manis..hitam manis..yg hitam manis"..*aku nyanyi2..nari2 inang sambil pergi dapur..muahahahah*

semua gelak jeee....
dorang tau lagu tuh aku suka nyanyi utk ben...
muahahahaha,sapa suruh kusyuk2 dengar cite aku...kan dah kene..
btw, ade ke hantu buah??yg ade pun aku laa..hantu durian..

eh lagi satu...
tadi edan datang...
so mama panggil aku gi depan...
sbb ade buah cempedak ben bawak dpd dusun ari tuh..
nak kene balut ngan surat khabar..sbb belum masak lagi..
me, noy n edan tgh nak tgk dvd the number 23...
tetibe aku pause la kan..

me : malas nak layan korang..aku nak pi balut buah * cakap utara..yg x pandai ckp..haha*
noy : cok,pergi la tolong pija n mama balut buah..
edan : nak balut buah apa?/
me & noy : buah peliaq hang...

kite orang gelak..sbb me n noy cakap serentak..fuiiyooo..haha
edan bengang jee..muahahahahha..

p/s : sorry laaaa..tadi nak cite hantu..
sbb x tau nak cite apa..mcm xde idea..
tetibe bile dah type..mcm2 lak nak cite...
x jadi cite hantu...cite hantu buah je la..muahahahha..
lain kali nohhhhhh....

♥bye-bye...muaxx♥

11 comments:

Ceera said...

citer hantu buah ko dah abis ke? so... ben pergi jugak ke dusun tu? ko ni citer la kasik abis...

peej pun tau jeles, hahahaha

Yours Truly ... XOXO said...

hahahah hantu buah suke org hitam! hahahaha ;P

I pun tak bleh tahan pompuan keje ofis yg gedik gedik nih heh!!! Anti ok!!

13may said...

mak aiii...seram sungguh citer hantu buah nih...tambah2 buah yg sekali yg korang sebut kat edan...

hahha hahha

Along said...

hahaha~~
neh kalo aku nak tahan gelak, konfem meletup aa peej..

mesti terkesima je ben dengar ko nyanyi2 lagu manggis ituuu~~

hihihi..

haii peej, harus jeles oke..especially org opis yg da brlaki tp lagak mcm xde laki~~~

happy weekend peej~~

Dark @ng3L said...

aku teringin hokey nk tgk ko menari inang sambil nyanyi untuk Ben..
mesti chomel

Peej said...

ceera,
eh..x cite habis yea???die x pergi laa..kan aku cakap..die tuh penakut bab2 hantu nih..haruslah x berani pergi kan..
aku x jealous la..aku sakit hati je..muahahhha *still xnak ngaku jealous*

xoxo,
bukan je kat office...i anti pompuan gedikkk..ngeh~

13may,
seram ke buah tuh???hmmm ;p

alongariff,
xde la terkesima..sbb die dah biasa dengar aku nyanyi2..lagu ngan suara yg super merdu..
ben nih hitam manis si tampok manggis..*ngeh..ngeh..ngeh*
x suke la jealous2..menyampah je..haha
happy weekend to u too..

angel alone,
teringn??simpan je la..mmg kau xkan dapat tgk..kecuali kalau tetibe aku rasa nak jadi artis..hua hua hua..

DiaHarris said...

nyehehheee... mmg hitam itu manis kan peej kan....
*sbb my BIL pong hitam jugak!

Peej said...

diaharris,
manis ke???nanti i try jilat..muahahaha..

Sweettooth said...

a'ahh..ngada2 kakak2 kat opis ben tu kan?! tp sungguh klakar pasai korang suruh si edan balut buah peliaq..gila!! terbahak2 mak baca line tu tau ahaks!

Intan and The Boys said...

cian ben kena tipu ngan peeja...

Peej said...

sweettooth,
ye..gedikss kan mereka2 ittew.. mengapa sampai terbahak2..adakah anda membayangkannyer..??haha..

kurekure,
ala..tipu2 manja namanya tuh..